Ik heb nu ongeveer 5/6 Jaar een cavia Mischien nog wel langer
Maar ik vraag me eigenlijks af hoe oud een cavia kan worden
Ik hoor graag wat!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen hij moest worden ingeslapen omdat hij een darmverstopping had. en hij was natuurlijk al erg oud. maar volgens mij worden de meeste wel ouder dan 7 hoor! 
Mja, ik kan me dr niet heel veel meer van herinneren want ik was 7 toen hij dood ging. En nu heb ik er eentje van 6,5 en een van 3,5

en ik was zo gek op dat beestje!! (ze kon zelfs allemaal trucjes! Springen over 'hindernisjes', met haar voorpootjes op een of ander rond geval
hoe heet dat ook alweer?
, een rondje draaien op commando en ze luisterde zó goed naar haar naam!! Echt superlief
Dan was ze ergens in het huis aan het rondsnuffelen, riep ik haar kwam ze er gelijk luid piepend aan huppelen!!
ik mis haar echt zóó erg!! Heel veel mensen zeggen: het was maar een cavia, maar het is/was mijn enige huisdier en anders dan andere

En al zeggen sommige mensen: 't was maar een cavia.. betekende ze voor mij echt heel veel!!
en we hebben haar laten opereren. Dat is haar allemaal teveel geworden en de dag erna is ze overleden.
en hij is nog wel fit enzoooo .. maar word wel magerder enzo, maar hij is nog wel kerngezond
kennis van mij heeft heleboel cavia's en de oudste was 14 geworden ...

mijn oudste cavia ooit is 6 geworden maar ze had ouder kunnen worden door een foutje met fokken ik was toen 8 maar goed lang verhaal even afgerond