Nee laat ik zo maar niet beginnen

Een tijdje geleden hebben een vriendin en ik onze konijnen bij elkaar gezet met het doel -> kleintjes.
Dat is allemaal prima gelukt en 29 september zijn Stip en Streep (nu Moes) geboren.
(Stip: stip op het hoofd, Streep: streep op het hoofd... *de logica

Als ik het mij goed herinner, 7 weken later heb ik Stip mee genomen naar mijn huis en zit zij nu gescheiden in een groot konijnenhok. De vader, Nijn, zit namelijk beneden en het is nu al ongeveer 3 a 4 weken geleden dat hij gecastreerd is. Inteelt is niet zo fijn

Bij de dierenarts zeiden ze dat ze al na 2 weken bij elkaar mochten... maar, nu het probleem!
Stip is super gestressed bij Nijn! De situatie:
Stip en Nijn lopen vrolijk rond, totdat Nijn Stip heeft gezien en hij sjeest hier onmiddelijk achterna; hi wil tegen Stip op rijden omdat dat een teken van dominantie is bij konijnen. Stip laat het alleen niet toe dus ze blijft de hele tijd wegrennen van Nijn en het lijkt op een soort tikkertje.
Heel soms geeft ze zich eventjes over en laat ze zich likken (volgens mij, zo goed kan ik het nou ook weer niet zien

Maar na een tijdje gaat ze wel weer naar hem toe rennen, alsof ze hem plaagt.
Ik heb het hok ook een keer gescheiden, wat erg lastig was want Stip kan door de gaten heen met wat geworstel en ik heb alles met gaas af moeten zetten. Vervolgens was ze toch onsnapt... 3 keer.
(Maar wel terug gekomen

Weet iemand hier raad mee?
Ik ga mij nu aankleden en plaats zo nog wat foto's

Liefs,
Mier