Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tessyke schreef:en als je als waakhond een terrier wil dan ben je het beste af met een jack russel
gabyfedde schreef:tessyke schreef:en als je als waakhond een terrier wil dan ben je het beste af met een jack russel
Dacht je dat die indruk maakte op een inbreker? Zo'n klein hondje is veel te makkelijk omver te schoppen.
Karolientje schreef:Ik heb een hond in het asiel gezien van een maand of 8 oud. Het is een kruising tussen een duitse dog en een boxer. Hij is echt ongelofelijk leuk. Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga informeren.
roxsproet schreef:duitse herder zijn heel waaks en trouw aan zijn baas
Vedette schreef:roxsproet schreef:duitse herder zijn heel waaks en trouw aan zijn baas
Misschien wel heel trouw aan zijn baas, maar je moet wel consequent zijn en hem ook de baas kunnen. Mij is altijd verteld dat een herder zich eens in zijn leven tegen zijn baas keert.
Maargoed de ene herder is de andere niet, en consequent zijn moet je bij alle honden. De hond wordt, vind ik dan, toch ook voor een heel groot deel vaak door zijn opvoeding.
Maargoed, succes iig ermee. Ik zou ook zeker gaan kijken in het asiel als ik jou was, naar dat hondje van 8 maanden (kruising duitse dog en boxer), wie weet is het een harstikke leuk beestje!