Hij schrokt denk ik. maar dat geeft niks al hij zijn eten daarna maar niet uitkotst. Ik geef mijn katten eigenlijk nog voornamelijk droogvoer van een goed merk en niet meer zoveel die blikjes voer. Ik vind dat ze darval beter in de scht zitten minder haarballen hebben en ook minder stinken op de kattenbak.
Katachtigen kauwen eigenlijk haast niet. Ze trekken vlees of voer in stukken en eten het dan zo op. Op brokjes knabbelen ze wat meer dus misschien dat dat helpt.
dat ie veelste snel eten in sommige dingen. Vooral waar die niet super veel op hoeft te kauwen!
Snappuh jullie nu wat het is?
-xxx- Iris
oh, ik snap! Dat doet mijn kittentje ook en dan gaat hij daarna heel erg eng hoesten enzo! Volgens mij kan het verder niet veel kwaad, is het katje jong? Want mijn andere kat deed dit nl alleen toen die jong was
Volgens mij schrokken alle katten Ik heb eigenlijk nog geen kat meegemaakt die dat niet doet
Een vriendin van mij heeft drie katten en toen heb ik een keer kattensnoepjes van Whiskas gekocht. Dental snoepjes of zoiets 2 van de 3 katten zijn daar zo verliefd op dat ze echt maar 2 keer kauwen ofzo en dan doorslikken en zo hard mogelijk bedelen om nog een snoepje.... hahahaha
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik nu hun grootste vriendinnetje ben haha