Op het Rottweilerforum zijn we begonnen aan een Rottweiler promo filmpje, naar aanleiding van het filmpje met de naam "Pittbull Project". Het filmpje is om te laten zien dat Rottweilers eigenlijk hele gewone honden zijn, die heel lief zijn zolang je ze maar opvoedt. We willen graag dat heel Nederland weet wat voor een schatjes het zijn .
Ik moet wel waarschuwen voor schokkende beelden! Het eerste gedeelte is absoluut niet fijn om naar te kijken.
mooi filmpje! Toont goed het verschil, misschien had je er nog bij kunnen zetten dat het ligt aan de opvoeding niet de naam van het ras...Of stond dat erin?
goed filmpje!! ik hou heel veel van rotweilers en dat soort honden, prachtig!! En zooo lief alsje ze gewoon goed opvoed, zoals je met ELKE hond moet doen. Zonde dat ze een slechte naam hebben bij veel mensen, maar ja de meeste mensen kennen het ras niet eens goed denken alleen tis groot en eng klaar...
goed filmpje zeg als de mensen het nu niet snappen dat het niet aan het ras ligt maar aan de opvoeding dan weet ik het ook niet meer goed van jullie dat jullie dat hebben gedaan groetjes mary