Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:En veel zaagsel er in doen, en als de hond niet in huis ligt maar in de schuur een verwarmingslamp er over hangen. Verder moet je je niet te druk maken. Die hond knapt dat zelf op. En anders kun je alsnog de dierenarts bellen.
Desiree schreef:Weet je wanneer de hond zwanger is geraakt? Ze zijn 9 weken zwanger en dan moeten ze bevallen. Ik zou een afgesloten kist maken waar de moeder wel uit kan maar de pups niet. En veel zaagsel er in doen, en als de hond niet in huis ligt maar in de schuur een verwarmingslamp er over hangen. Verder moet je je niet te druk maken. Die hond knapt dat zelf op. En anders kun je alsnog de dierenarts bellen.
Nannes schreef:In een schuur is opzich geen probleem, als je er maar een biggenlamp boven hangt dat is lekker warm voor ze.
Dark_Bloom schreef:we zijn nu naar de DA met haar *najah, mn moeder en zus*
want ze verloor allemaal slijm, heel appart,
en ze begon ook anders en zwaarder te ademen, gisteravond
wilde ze niet eten, en nog meer van dat soort dingen,,..
dus ik wacht met spanning af,,..
Nannes schreef:je kan toch gewoon af en toe in de schuur gaan zitten. Niet iedereen heeft ruimte in zen huis om daar een heel kraambed enz neer te zetten. Bij mensen die ik ken ligt het teefje gewoon in een stal in een oud ledikant. Een paar keer per dag gaat ze er naar toe en allemaal worden opgepakt om gewogen te worden enz. Het teefje is nogal fel dus als ze in huis zou zitten zou er nooit iemand op visite kunnen komen. Op deze manier wennen ze echt wel aan de mensenhand hoor.