Wie kent deze hond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Wie kent deze hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 00:21

Hallo iedereen.
Wij hebben een maand geleden tot groote spijt afstand van onze hond Sammy moeten nemen. Hij is terug gegaan naar het asiel in Rotterdam.
We hebben van het asiel in Rotterdam te horen gekregen dat hij weer geplaatst is. Aangezien hier erg veel mensen zitten, vroeg ik me af of iemand hem misschien herkend en mij naar de eigenaar kan leiden. Wij zijn erg benieuwd hoe het met hem gaat.
Ik zal er ook even een foto bij plaatsen.

Afbeelding

Afbeelding
Dit is toen we hem hadden gehaald.

Waarsheindelijk heeft hij dus nu ook weer lang haar.
Het is een gecastreed reutje, met een witte vacht en rode vlekjes.

Wie o wie kan mij helpen.

bedankt alvast, Nikki

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 00:26

Al zou ik hem kennen, dan hoorde je nog niks. Deze mensen hebben een hond uit het asiel gehaald en hebben vast geen behoefte aan vorige eigenaren. Dat is het nadeel als je een hond wegdoet, je verliest hem uit het oog.

XxSultanxX

Re: Wie kent deze hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:45

ja kan toch ook wel in het asiel vragen of die mensen contackt willen.
(denk het niet)een asiel geeft trouwens niet zomaar een adres weg,dus je zal hem dus wel bijna zeker niet krijgen.je had ook kunnen zegen van toen je de hond afstond dat de nieuwe eigenaar contackt met je kon opnemen.ik denk zelf in iedergeval dat je je hondje niet meer terug zal zien,hij zal het vast goed hebben en het daar fijn hebben want het lijkt me erg moeilijk om hem op te sporen

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 23:29

@Billy; Kan je misschien ook normaal reageren?
Het heeft ons onwijs veel pijn gedaan om Sammy alleen al weg te doen. Aangezien wij zelf ook nog twee andere honden uit het asiel hebben, weten we uit ervaring dat sommige mensen er anders over denken. En graag laten weten hoe het met de hond gaat.

@XxSultanxX; inderdaad na gevraagd in het asiel, mogen de informatie niet weg geven, zelfs al had de nieuwe eigenaar toestemming gegeven.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:35

Ik heb niks verkeerds gezegd. Als je een hond terugbrengt naar het asiel, doe je afstand van hem. Dan weet je van tevoren dat je hem niet mer zult zien. Dat is deels de keus die je maakt. En je kunt van nieuwe eigenaren niet verwachten dat ze de geschiedenis van die hond erbij krijgen.
Op die voorwaarde haalt niemand meer een hond uit het asiel.

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 03:31

Billy schreef:
Ik heb niks verkeerds gezegd. Als je een hond terugbrengt naar het asiel, doe je afstand van hem. Dan weet je van tevoren dat je hem niet mer zult zien. Dat is deels de keus die je maakt. En je kunt van nieuwe eigenaren niet verwachten dat ze de geschiedenis van die hond erbij krijgen.
Op die voorwaarde haalt niemand meer een hond uit het asiel.

daar gaat het toch helemaal niet om? ze vraagt toch gewoon of iemand de hond kent? is dat zo, dan is dat leuk en kan ze misschien te weten komen hoe het met hem gaat... ik zou , als ik de eigenaren zou kennen wel eerst aan hun melden dat de oude eigenaar hem zoekt en wat ze daar mee doen is hun keus uiteraard... maar dit verhaal heeft niks te maken met voorwaarden om een hond uit het asiel te halen, of geschiedenis die men niet verwacht bij een hond te krijgen... ze eist of wil hem toch niet terug oid....?