Eerst Zoefje:
En toen zag Zoef een vogeltje in de tuin, en ja, das spannend.

En dit is haar volle zus Herrie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tessyke schreef:die eerste kat is eng
Desiree schreef:Herrie is niet lelijk. Ze kijkt hooguit wat chago op de foto. Logisch met wat jij zegt.....
Helen88 schreef:Desiree schreef:Herrie is niet lelijk. Ze kijkt hooguit wat chago op de foto. Logisch met wat jij zegt.....
Bedoel jij hiermee dat ze reden heeft om chago te kijken omdat ik haar lelijk vind? Want dat is namelijk niet zo hoor, meer een plagerijtje, geloof me, ik vind Herrie een schat!
En het zijn 3/4 birmanen, ik heb geen idee wat die andere kwart is, waarschijnlijk een vuilnisbakkenrassie met lapjes als ik kijk naar de moeder van dit stel.
edit: spellingsfoutje
Desiree schreef:Helen88 schreef:Bedoel jij hiermee dat ze reden heeft om chago te kijken omdat ik haar lelijk vind? Want dat is namelijk niet zo hoor, meer een plagerijtje, geloof me, ik vind Herrie een schat!
En het zijn 3/4 birmanen, ik heb geen idee wat die andere kwart is, waarschijnlijk een vuilnisbakkenrassie met lapjes als ik kijk naar de moeder van dit stel.
edit: spellingsfoutje
Was ook maar een grapje hoor. Ik vind haar wel chago kijken op die foto. Maar ik vind het ook geen lelijke kat.