ja ze zijn er (deel 2)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thor9

ja ze zijn er (deel 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 22:32

Hoi,

dierendag is onze kat mickie bevallen van 5 kittens.
het is allemaal heel droevig verlopen, (topic ja ze zijn er !!!)
In het begin overleden er al drie ze waren heel zwak en ik had ze vanaf dag een al opgevoed . Ook had ik het gevraagt aan mijn stage begleider die is natuur geneeskundige, maar hij wist het ook niet.
op dag vier overleed er al eentje. En ook in de herfstvakantie overleden er twee.
Dus we hadden er nog twee over, deze zaggen er sterk uit en ik had afgesproken dat we zouden houden en ze kregen een naam Whiskey en Luna.
Ze werden 6 weken en Luna begon heel snel te ademen wilde niet meer eten ik nog geprobeerd te dwangvoeden maar helaas de volgende dag overleed zij. Whiskey was nog alleen over en zag er gezond uit tot een week geleden, hij begon de zelfde dingen te krijgen als Luna en ik maakte me zorgen het was zondag avond en een dierenarts niet te bekenen.
Ik zou gelijk maandagmorgen met Whiskey naar de dierenarts gaan ik had hem mee naar boven genomen in z'n mandje en naast het bed gezet, om half vijf die morgen begon hij hele rare geluiden te maken en een paar minuten daarna was er geen leven meer.
Op dinsdag zou de moederkat geholpen worden want zulke ellende als dit wilde we niet meer hebben. Krijgt moederkat dezelfde avond (maandag) ook dezelfde dingen als Luna en Whiskey, wij naar de dierenarts. Had ze een ernstige longinfectie, en hiermee Luna en Whiskey aangestoken. De dierenarts vertelde ons dat we als we met hun naar de dierenarts waren gegaan hij er toch niets aan kon doen omdat ze nog maar zes weekjes waren.

Ik heb nog steeds het gevoel dat ik ze op de een of andere manier had kunnen helpen, maar volgens de dierenarts ligt het niet aan mij of mn moeder, zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren.

helaas een droevig verhaal, maar ik moest het gewoon type.

Afbeelding

Myra87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:07

Aaah wat jammer zeg! Sterkte

MissVanna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:17

aaah heel veel sterkte

Ferroowtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:02

Heel veel sterkte, jammer dat het zo gelopen is!

thor9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 20:41

ja inderdaad heel sneu maar ja niets meer aan te doen we gaan gewoon verder maar het is wel heel vreemd normaal was het smorgens eerst hun voeren en dan zelf eten en dat is nu niet meer .

joyceje13

Re: ja ze zijn er (deel 2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:03

hey
wat sneu ! echt zielig!
onze vorige kat heet ook 2 nestjes gehad!
het eerste nestje ging alles goed maar bij het 2de nestje zit in kitten dwars en moesten ze gehaald worden. gelukkig is alles toch nog goed afgelopen daarna maar toch hebben we besloten geen nieuwe nestje meer te lopen komen.
toch wel jammer eigenlijk maja het is nu eenmaal zo!