dierendag is onze kat mickie bevallen van 5 kittens.
het is allemaal heel droevig verlopen, (topic ja ze zijn er !!!)
In het begin overleden er al drie ze waren heel zwak en ik had ze vanaf dag een al opgevoed

op dag vier overleed er al eentje. En ook in de herfstvakantie overleden er twee.
Dus we hadden er nog twee over, deze zaggen er sterk uit en ik had afgesproken dat we zouden houden en ze kregen een naam Whiskey en Luna.
Ze werden 6 weken en Luna begon heel snel te ademen wilde niet meer eten ik nog geprobeerd te dwangvoeden maar helaas de volgende dag overleed zij. Whiskey was nog alleen over en zag er gezond uit tot een week geleden, hij begon de zelfde dingen te krijgen als Luna en ik maakte me zorgen het was zondag avond en een dierenarts niet te bekenen.
Ik zou gelijk maandagmorgen met Whiskey naar de dierenarts gaan ik had hem mee naar boven genomen in z'n mandje en naast het bed gezet, om half vijf die morgen begon hij hele rare geluiden te maken en een paar minuten daarna was er geen leven meer.
Op dinsdag zou de moederkat geholpen worden want zulke ellende als dit wilde we niet meer hebben. Krijgt moederkat dezelfde avond (maandag) ook dezelfde dingen als Luna en Whiskey, wij naar de dierenarts. Had ze een ernstige longinfectie, en hiermee Luna en Whiskey aangestoken. De dierenarts vertelde ons dat we als we met hun naar de dierenarts waren gegaan hij er toch niets aan kon doen omdat ze nog maar zes weekjes waren.
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik ze op de een of andere manier had kunnen helpen, maar volgens de dierenarts ligt het niet aan mij of mn moeder, zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren.
helaas een droevig verhaal, maar ik moest het gewoon type.