ojee, mijn ruige kater gaat zijn mannelijkheid verliezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ojee, mijn ruige kater gaat zijn mannelijkheid verliezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:31

Volgende week donderdag wordt mijn mooie rode kater "geholpen".

Hij is nu 6 maanden oud, dus het werd tijd. Ik dacht eerst dat hij maar een balletje had, maar gelukkig (nadat ik goed gevoeld heb) blijken het er toch 2 te zijn.

Ik heb zelf bij een dierenarts gewerkt maar bij mijn eigen beessie vind ik het toch eng. Loekie is een kruising siamees, dus nog best klein en vooral erg smal. heb zo'n medelijden met hem. Gelukkig is hij niet mensenschuw ofzo dus dat zal wel meevallen. maar toch...

Ik zie er best tegenop om hem daat achter te laten eigenlijk..

Normaal zou hij dezelfde dag weer fit moeten zijn, maar heeft iemand hier ervaring mee? En krijgt hij ook zo'n mooie lampekap }>

Arme ziel van mij Ik hoop dat alles goed gaat. Maar ik maak me nu al druk, erg he. Ben er trouwens aan het denken om te vragen of ik mag kijken. Wat zouden jullie doen?

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:06

Toen mijn kat werd gecastreerd kreeg hij (gelukkig) geen lanpenkap op hoor Je kat mag dan een paar daagjes niet naar buiten en heeft natuurlijk wel veel pijn... Was zo zielig toen mijn kat werd gecastreerd! Toen ik heb op ging halen en hem vast pakte mauwde hij heel zielig, hij is ook helemaal niet mensenschuw dus dat was ook het enige wat hij deed van de pijn. Ik zou ook wel willen kijken, maar denk niet dat dat kan, tenminste bij ons zou dat niet kunnen omdat de tijd niet vast staat wanneer ze dat doen. Je geeft hem af en haalt hem later weer op.