Staar bij hondje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_CS_

Staar bij hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 14:00

Bij mijn hondje is staar geconstateerd. Graag zou ik reacties willen horen van wie dit mee heeft gemaakt met zijn/haar hond. Heeft iemand nog tips in het hoe en wat rondom de hond m.b.t staar???

Ik hoor het graag!
Laatst bijgewerkt door _CS_ op 08-02-22 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

ellepel

Re: Staar bij hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:39

mijn oude hond had ook staar, was niks aan te doen volgens de veearts,wel kregen we een vitamine supplement mee.
goed uitkijken met los laten lopen, doordat ze niet goed meer zien kunnen ze vrij snel weglopen...

verder in huis geen dingen gaan veranderen op een andere plek zetten ofzo..

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:40

onze hond heeft het ook, niets aan te doen, maar zeer goed mee te leven, veel caroteen geven zit in wortels .
en verder ga ik met ellepel

gianlucka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:43

een vriendin van mij haar hondje was blind. Had ie eigenlijk weinig last van. Idd geen dingen van plaats wisselen in huis, buiten goed opletten. ze lopen in principe nergens tegenaan omdat ze vrij goed ruiken of er dingen op hun pad zijn.

_CS_

Re: Staar bij hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 16:53

Ze kan zowiezo nooit loslopen vanwege haar gestoorde gedrag naar andere honden, mijn moeder zei ook al dat we niks moesten veranderen gaat ze haar mand ergens anders neerzetten conclusie ze kon d'r mand niet vinden, vanochtend liep ze tegen een fiets aan die ergens tegen een muur stond, het is zo wennen. Maar hoe doe ik dat met kinderen enzow en andere mensen ze kijken nooit uit en moet altijd me hondje aan de andere kant van mij laten lopen, maar dat is ze niet gewend dus dat wil niet. Kinderen springen zo heel onverwachts voor haar neus dat gaat zo snel dat ik het niet eens zie gebeuren. Ik kan toch moeilijk aan iedereen gaan uitleggen dat ze niks ziet dan blijf ik aan de gang.