3 zwarte monsters ITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

3 zwarte monsters ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 22:47

Naar aanleiding van dit topic Zwart wit foto's van mijn 2 tijgers!! van manzano en haar verzoek om eens wat recente foto's van mijn katten te maken, stel ik nu aan jullie voor:

Shakyra
Afbeelding
moeder van mijn 2 andere monster Anastasia en Vladimir en van manzano d'r 2 monsters Duvel en Breezer. Nu een jaartje of 3-4 oud.

Shakyra nogmaals
Afbeelding

Vladimir, halfbroer van Duvel en Breezer, 1.5 jaar oud
Afbeelding

En een zeer typische foto van Anastasia, ook 1.5 jaar oud
Afbeelding De vrijbui spat van het scherm af

De eerste keer dat ik manzano d'r foto's zag herkende ik in Duvel direct Shakyra
AfbeeldingAfbeelding
foto Shakyra van een jaar geleden

en in Breezer gelijk zijn grote halfbroer Vlad
AfbeeldingAfbeelding

Misschien zien jullie het niet maar ik zie echt de familiebanden! Alleen jammer dat ik geen recente foto heb van Luna, het zusje van Duvel en Breezer die naar mijn nicht is gegaan.

Iemand verder nog tips om die 3 zwarte monsters van mij eens goed en duidelijk op de foto te krijgen?

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 22:53

LEUK!!!!!!!!! Die ga ik allemaal snel eventjes opslaan . Duvel lijkt idd op z'n moeder Alleen dan met meer wit. Hij heeft door z'n hele vacht hier en daar witte haren. Heel apart gezicht!!

Jouw poezels zijn allemaal veel zwarter!! Je kan zien dat de pappa van mijn katten toch een hoop wit heeft doorgegeven!

flettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 22:56

manzano schreef:
LEUK!!!!!!!!! Die ga ik allemaal snel eventjes opslaan . Duvel lijkt idd op z'n moeder Alleen dan met meer wit. Hij heeft door z'n hele vacht hier en daar witte haren. Heel apart gezicht!!

Jouw poezels zijn allemaal veel zwarter!! Je kan zien dat de pappa van mijn katten toch een hoop wit heeft doorgegeven!

En bij Luna ook nog eens rood (was/is een lapjespoes)
Ik denk dat jij twee kerels ook een stuk groter zijn dan die van mij. Vlad en Stasia zijn namelijk het resultaat van een lichtelijke inteelt (Shakyra gedekt door haar, eveneens ook pikzwarte, broer )

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 22:59

Ze zien er wel een stukje kleiner uit ja Je zou die 2 hier eens moeten zien haha........echt grote kerels

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:33

Wat een leuke poezen heb je! Vind t nog steeds jammerlijk dat ik er allergisch voor ben.

Wat betreft foto's. Je kan eens proberen om van de zelfde hoogte als de kat een foto te schieten. Dan kijk je er niet zo op neer. Naja ik zeg ook maar wat

Knollehollen

Re: 3 zwarte monsters ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:56

Hee Marlien, leuke poezebeesten heb je hoor. Heb zelf ook 4 katten gehad, maar was helaas superallergisch ervoor, erg benauwd altijd, net als jij Jellie.

Betere foto's maken? Dan moet je die buiten maken, dan heb je echt licht i.p.v. vals licht. En op de grond gaan liggen, indien nodig, tipje is voor de lente als het droog is buiten, ha ha. Heb zelf een poezencollage ooit gemaakt, periode 1986 - 1994, heb dus aardig wat poezenfoto's nog als herinnering, want het waren echte schatjes. Als ik het niet vergeet maak ik er wel een een paar foto's van.

flettie

Re: 3 zwarte monsters ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 09:48

Op de grond liggen? Ik ben bang dat dat niet gaat lukken want dan heb ik gelijk 3 katten met hun neuzen in mijn camera zitten. Of nog erger die op me gaan liggen en me vervolgens dood knuffelen
Het gaat me er meer om: hoe ik zulke zwarte katten met weinig aftekeningen duidelijk en scherp op een foto kan krijgen. Soms zijn het gewoon net zwarte vlekken

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:45

Wat een knapperds!