We hebben ind e tuin drie kippen, waarvan één heel oud. We hadden haar sinds de sneeuw niet meer gezien en dachten dat ze gestorven was. Na een hele tijd zoeken vonden we haar nog steeds niet. Nu ik hara net in de tuin, kletsnat. Ik heb haar binnen genomen, in een droge doos met krantenpapier. Wat moet ik nu nog doen? Ze is al welheel oud.
Goed warm laten worden! En als het kan in een donkere ruimte zetten. Dit voorkomt dat ze in shock gaat. Wat eten en drinken erbij zetten, en een paar uur met rust laten!!
Ons konijn was ook onderkoeld vorig jaar, we dachten ook dat die het nooit meer zou redden.. toen hebben we dr de hele avond voor de houtkachel gelegd en is er weer helemaal bovenop gekomen.. is een binnenhok voor ze niet iets? onze kippen lopen ook binnen, en hebben een zeil over de buitenren gedaan.. en hebben nergens last van.. succes
Heb je mischien een kersenpittenzak oid of een kruik?
Een kruik, dat is idd nog wel een goed idee En dat kan ook met een dikke, stevige colafles (je hebt ook van die dunne, dan weet ik het niet) en daar een handoek omheen
Ze overleeft het wel hoor!! dat weet ik zeker! mijn konijn was ook al helemaal dood leek t net, en helemaal koud enzo, en die hupst nu ook nog vrolijk rond..