mijn konijn is dit jaar voor het eerst buiten. ze is nog maar een paar maandjes. eerste tijd binnen gezeten.. omdat het hok nog niet afwas. zelf gemaakt hok is veel groter. ook mooi nachthok. alleen gooit ze elke keer al haar hooi en stro uit haar nacht hok en gooit het in haar dag verblijf. en ik zie haar nooit in haar nacht hok zitten
ben bang dat het dag verblijf te koud is. maar ik moet ook maar afwachten. ik kan haar niet in haar binnen hok in de garage zetten. want onze kat die is aan gereden zit daar nu in omdat die nog niet goed kan lopen enzo.
maar.. ik wil je niet van streek maken. is ook wel beetje eigen domme schuld van haar geweest. maar die had net jonge konijntje van ongeveer 10 weken oud. en die zaten altijd binnen. en die deed ze buiten in het hok gedaan. en die waren dood gevroren
was ik dus ook bang voor. maar als het echt te koud word gaat ze de garage in. en we hebben haar op het warmste plekje van ons terrein neer gezet. achter de stal. bij het hooi en stro waar mijn shetlander zijn slaapplaats ook is. is daar altijd warmer dan normaal.
en wat je ook kan doen. voor wat extra warmte als je konijn daar wel mee om kan gaan. is een oud kleedje/doekje of trui in het hok leggen. kunnen ze lekker in gaan liggen om zich warm te houden.