Dit zijn mijn lieve schatjes. Ik had de zwarte als eerste maar het is voor de beestjes uiteraard leuker als ze er nog een vriendje hebben. Dus toen zijn we de witte tegen gekomen. In het begin moesten ze natuurlijk erg aan elkaar wennen. De zwarte, Draki, is erg dominant. Dat was ze al toen we haar gingen ophalen. Ze zat achter alle andere cavia's aan te vangen De witte, Beastie, is ongeveer een klein half jaartje jonger en totaal anders dan Draki. We hebben dan ook eerst maar eens 2 kooien naast elkaar gezet om enigzins een beetje aan elkaar te wennen. En nu kunnen ze niet meer zonder elkaar. Als je er een uit haalt, dan gaat de sirene van de andere aan hoor!
Hier wat foto's Beastie moet altijd even in de ruif springen als er weer nieuw hooi inzit.
Super caafjes! De close up is echt mooi! Jou caafje, Beastie, heeft de zelfde kuren als mijn caafje, altijd eerst in het hooiruifje! Echt leuke beestjes hè caafjes? Nog veel plezier met deze 2 mooie diertjes!
Ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat voor een ras ze zijn. Ze komen allebei uit dezelfde dierenwinkel. Ze zijn allebei borstel. Beastie (de witte) heeft echt rode oogjes, dus dat is niet gekomen door de flits.