Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stefaaah schreef:Dankjullie voor de tips!
En ponylovertje, ik zal dan idd eerst beide soorten gemengd geven!
@ secricible: Je caafje drinkt dan toch iets hoop ik? Want caafjes kunnen eenmaal niet zonder drinken...
secricible schreef:Stefaaah schreef:Dankjullie voor de tips!
En ponylovertje, ik zal dan idd eerst beide soorten gemengd geven!
@ secricible: Je caafje drinkt dan toch iets hoop ik? Want caafjes kunnen eenmaal niet zonder drinken...
Nope, ze drinkt niets zover ik weet. Ze krijgt wel veel meer groente als een normale cavia hoort te krijgen, op aanraden van de dierenarts. Hij wist ook niet wat hij er mee moest, en heeft dus dit aangeraden.
Hij is nite ziek, hartstikke actief en lijkt nergens problemen mee te hebben. Hij is ook niet uitgedroogd ofzo, helemaal niets aan de hand met hem.
Dus zolang ik merk dat hij zich niet slecht voelt ga ik geen dwang toepassen, gewoon meer groente geven, groente nat maken enz. enz. dat er toch genoeg vocht binnenkomt. En hij krijgt vooral komkommer en af en toe een stukje sla (weet dat dat niet echt super goed is voor cavia's, maar volgens dierenarts kon klein beetje geen kwaad), aangezien sla vooral uit water bestaat.
secricible schreef:naomi_s, hij eet wel, maar drinkt gewoon niet meer. Maar hij lijkt geen problemen te hebben, dus maak me er absoluut niet druk om. Houd het goed in de gaten.