Bijzonder verhaal hond Diesel(met foto,s)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horsiej

Bijzonder verhaal hond Diesel(met foto,s)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 16:24

HeeeJ
Eerst het verhaal vooraf:
Ik en Flis(oude verzorster van de paarde ik verzorg ze nu met lisa das xgin_exx hier op bokt) Gingen een buitenritje maken(afgelopen zomer)Zij op Joop(shet) En Ik op Exel(Tinker) Maar goed, toen kwame we op het natuurgebied aan en zagen we een hond lope. Maar hij liep helemaal alleen los, dat vonden we dus best raar. Dus wij aan alle mense die daaro in de buurt waren vragen van jou is deze hond van u of heeft u mensen gezien die met deze hond liepen.Nou niemand wist ergens van, dus kwamen we op het briljante plan om hem mee naar stal te nemen Maar we hadden geen touw ofzo bij ons om hem mee te nemen(hij had wel een halsband om) Dus Flis die dus op die shet zat zat op een zadel met een staartriem. Toen hebbe we de staartriem aan de halsband vastgemaakt en liep Flis dus met een shetlander en een hond(erg leuk en makkelijk als de shet heel sloom loopt en de hond wil rennen, ze hadden dus ook veel bekijks )
Overgins Joop en Exel zijn totaal niet bang voor honden dus dat was geen probleem en de hond had wel een baasje want bij luisterde heel goed(toch eigenlijk nog wel een beetje gevaarlijk)Toen op stal aangekomen(De eigenaresse was dr niet was op vakantie de beste vriendin van de eigenaresse paste zolang op het huis) Zeide we dat tegen die beste vriendin van de eigenaresse en die had gelijk de politie gebeld van ja we hebben een hond gevonden. Een dag later kwamen we weer aan en toen was Diesel weg Hij was meegenome door de eigenare(ook wel weer goed natuurlijk) Mrja ik heb gelukkig nog wel een paar foto,s van Diesel:
Afbeelding
Bij de trampoline.
Afbeelding
Hij wou spelen
Afbeelding
Wat een lekker koppie
Afbeelding
De laatste.

Hij lag aan de trampoline aan een touw want het was heel warm en hij kon niet loslopen want dan zou die de kippen opeten die daar ook alijd los lopen, dus vandaar.Maar ik mis hem wel ook al heb ik hem maar 1 dag gekend ik ben altijd bang voor honden maar hij was zo lief

Sorry voor het lange verhaal
Wat vinden jullie van Diesel??
Kom maar op met reacties
xxxx Horsiej

horsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 20:08

Niemand??

soubieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:48

ik vind heml mooi, japper voor jou dat hij weg is, maar het is beter zo..; terug bij z'n baasjes zoalas het hoort.

xx tiney

horsiej

Re: Bijzonder verhaal hond Diesel(met foto,s)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 18:31

Bedankt voor je reactie
Je hebt wel gelijk het is beter zo,
maar ik mis hem toch nog wel
Nog meer reacties?

horsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 18:29

neemt niemand de moeite om dit te lezen en te reageren?

secricible

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:05

Wat een mooi beestje, Bernersenner ofzo zit er in. Prachtig beestje.
Mooi dat hij zijn baasje weer terug heeft