Eerst het verhaal vooraf:
Ik en Flis(oude verzorster van de paarde ik verzorg ze nu met lisa das xgin_exx hier op bokt) Gingen een buitenritje maken(afgelopen zomer)Zij op Joop(shet) En Ik op Exel(Tinker) Maar goed, toen kwame we op het natuurgebied aan en zagen we een hond lope. Maar hij liep helemaal alleen los, dat vonden we dus best raar. Dus wij aan alle mense die daaro in de buurt waren vragen van jou is deze hond van u of heeft u mensen gezien die met deze hond liepen.Nou niemand wist ergens van, dus kwamen we op het briljante plan om hem mee naar stal te nemen

Overgins Joop en Exel zijn totaal niet bang voor honden dus dat was geen probleem en de hond had wel een baasje want bij luisterde heel goed(toch eigenlijk nog wel een beetje gevaarlijk)Toen op stal aangekomen(De eigenaresse was dr niet was op vakantie de beste vriendin van de eigenaresse paste zolang op het huis) Zeide we dat tegen die beste vriendin van de eigenaresse en die had gelijk de politie gebeld van ja we hebben een hond gevonden. Een dag later kwamen we weer aan en toen was Diesel weg

Bij de trampoline.
Hij wou spelen

Wat een lekker koppie

De laatste.
Hij lag aan de trampoline aan een touw want het was heel warm en hij kon niet loslopen want dan zou die de kippen opeten die daar ook alijd los lopen, dus vandaar.Maar ik mis hem wel ook al heb ik hem maar 1 dag gekend ik ben altijd bang voor honden maar hij was zo lief

Sorry voor het lange verhaal

Wat vinden jullie van Diesel??
Kom maar op met reacties

xxxx Horsiej