even n vraagje...
Heb nu vandaag n maand mn konijntje hij heet scoobie en is 4 sept geboren.. Hij is echt super lief hij luistert goed en eet ook goed..
Af en toe rent tie even los in de schuur en dan heeft tie echt ff zn gekke buien hij wil ook overal op springen zelfs in de emmer of prullebak hihi

Bij het hok die ik gekocht heb zat hooi bij en ook zaagsel n drinkfles enzo (gewoon in de winkel)
Nu is dat hooi op en heb ik ander hooi gekocht in de dierenwinkel en heb dat vorige week gegeven dat is wel wat losser enzo..
Maar dit wil tie nie eten.. Bij het vorige hooi was het er meestal de volgende dag eruit en het meeste er ook van opgegeten. Dit hooi zit nog steeds in t ruifje(soort van)
Kan het zijn dat hij dit hooi niet lekker vind???
Ook merkte ik dat hij niet veel gedronken had! in het begin dronk hij erg veel dus..
Ik dacht dat het aan die drinkfles lag om dat die er ook bij zat en niet zo'n echt was..
Dus ik wilde n nieuwe gaan kopen in de dierenwinkel zegt dat meisje daar dat die andere miss nie lek is maar dat ik m tot t randje moet vullen en dan zuigt hij vakum(of hoe je het ook schrijft) en dan mag hij nie lekken..maar dan lijkt n t net of hij nie drinkt eruit dat er niks uit komt ofzo..
vind t echt raar hor
hoop dat jullie me kunnen helpen
hier nog ff n paar foto's van scoobie...
deze prullebak dus

lekker languit liggen na n gekke bui

ook is hij nog erg pluizig is daar nog iets aan te doen??
laat ff n berichtje achter zodat ik weet wat ik ermee kan doen...