mijn hondje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marije86

mijn hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 14:58

hallo iedereen

mijn hond ligt op dit moment op de operatie tafel,ben der helemaal in shock van.......

tzit zo:gister mooi weer wij met de hond naar het hoornsemeer waar die hond lekker los kan renne en met andere honden kan spelen,heerlijk.
beestje was helemaal blij en vrolijk,twas tijd om naar huis te gaan sam weer aangelijnd en we neemmen hem mee,komen er twee amerikaanse pittbulss aan die zonder enige aanleiding me hond aanvallen,ik roep tegen me moeder maak hem los,maar ze was in totaale shock,dus ik de tussen(ik weet dom)ik begin op de kl*te hond in te schoppen en probeer met me andere hond sam zijn lijn los te maken,die andere hond rende weg naar zijn baas,maar de reu bleef gewoon mijn hond buiten,de eigenaar komt eraan,trekt zijn hond omhoog terwijl die hond sam nog in zijn kaken heeft!
gevolg sam heeft een snee net onder zijn ribbenkast en aardig diep,ze zijn hem nu aan het opereren.
heb num van die mensen en ga zo ook zeker aansprakelijk stellen en laten opdraaien voor de kosten,tis belachelijk,als je niet weet hoe je met een vechthond moet omgaan schaf dan geen een aan en laat hem al helemaal niet zonder muilkorf los!

srry moest der ff uit,bedakt voor het lezen

gr marije

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:05

Oh jeetje, dat is echt niet lekker! Ik had er gister nog over dat de hond is zoals je hem maakt... (pittbulls dus) En die honden liepen los?

Ik zou hun zeker laten opdraaien voor de kosten. Hopen dat het goed komt met je hondje. Succes!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:26

sjit dat is echt erg! Ik zou ook totaal in een shock zijn! Het valt me nog mee dat die man zijn tel.nr aan je gegeven heeft. Meestal willen ze wel ellende veroorzaken maar niet helpen op te lossen. Ik hoop dat je hondje er goed doorheen komt.

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:46

Wow, wat een heftig verhaal zeg
heel veel sterkte gewenst, vooral voor je hond

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:09

Jeetje wat een vervelende situatie. Sterkte!

Ik verplaatst het even naar Beestenboel.

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:31

Woow, dat is niet zo lekker! Succes ermee, bericht je ons hoe het me je hondje gaat?!

azzurra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:39

Jeetje wat klote.
Zou zeker de mensen aansprekelijk stellen.
Is gewoon belachelijk dat er nog mensen zijn die zo'n hond willen hebben!
Veel sterkte en zal duimen voor je hondje!

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 22:28

allemaal beankt voor de berichten,sam is weer aardig opgeknapt,slaapt wel heel veel en jankt ook afentoe mijn baby loopt met een nek kraag en een drain(schrijf je dat zow)in zijn maag,geprobeert die mensen te bellen maar neemen ineens niet meer op!word een aangifte!

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:31

jeetjke wat naar zeg!
gelukkig is je hondje weer een beetje opgeknapt!
heb je al actie ondernomen?
of nemen ze nog steeds niet op?

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 22:34

we hebben vandaag weer heen gebeld werd er opgenomen,die man zo deze tel heb ik net gekocht,via marktplaats de chatbox,dus beetje onzin,morgen word der aangiste gedaan,kan er zo boos om worden als ik me hondje zo zie liggen en hun hond die niks heeft

shirley23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 12:53

weet je zeker dat het pitbulls waren?? Die zijn namelijk verboden. En komen eigenlijk bijna niet meer voor hier in NEderland
En niet gewoon Steferts?? Maar het is wel heel erg sneu dat zo iets gebeurt..

heel erg veel sterkte.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:22

Ik had vandaag gelijk al aangifte gedaan. Ik zou het vreselijk vinden om mijn hond in zo'n staat te moeten zien.

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 22:56

klopt is ook heel erg,maar tis heel moeilijk voor de pollitie om via 06 num iemand te traseren,alleen als tie abonement heeft en dan nog moeilijk,mijn hondje voetl zich al eens tuk beter en was vandaag alweer druk aan de scharrel

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 16:39

die k*tlui hebben een ander nummer genomen!nou kunne we dus niks meer beginne,onze laatste kans is om op het zelfde tijdstip nog is heen te gaan en kijken of ze der zijn