hallo iedereen
mijn hond ligt op dit moment op de operatie tafel,ben der helemaal in shock van.......
tzit zo:gister mooi weer wij met de hond naar het hoornsemeer waar die hond lekker los kan renne en met andere honden kan spelen,heerlijk.
beestje was helemaal blij en vrolijk,twas tijd om naar huis te gaan sam weer aangelijnd en we neemmen hem mee,komen er twee amerikaanse pittbulss aan die zonder enige aanleiding me hond aanvallen,ik roep tegen me moeder maak hem los,maar ze was in totaale shock,dus ik de tussen(ik weet dom)ik begin op de kl*te hond in te schoppen en probeer met me andere hond sam zijn lijn los te maken,die andere hond rende weg naar zijn baas,maar de reu bleef gewoon mijn hond buiten,de eigenaar komt eraan,trekt zijn hond omhoog terwijl die hond sam nog in zijn kaken heeft!
gevolg sam heeft een snee net onder zijn ribbenkast en aardig diep,ze zijn hem nu aan het opereren.
heb num van die mensen en ga zo ook zeker aansprakelijk stellen en laten opdraaien voor de kosten,tis belachelijk,als je niet weet hoe je met een vechthond moet omgaan schaf dan geen een aan en laat hem al helemaal niet zonder muilkorf los!
srry moest der ff uit,bedakt voor het lezen
gr marije