wat ik heel erg jammer vind is dat deze foto heel wazig is.
Onze lieve hummie had op haar 15e een haarbal in haar buik deze was zo groot geworden dat ze niet meer kon eten, drinken, of de kattenbak gebruiken

dag lieve hummel ik zal je nooit vergeten
Het was zielig onze andere kat boef was haar beste vriend hij heeft tot aan zijn dood elke dag het huis door gezocht alle hoekjes alle gaatjes om te kijken of zij der nog was je zag dat hij daar kapot van was. Mijn moeder dacht misschien dattie het een beetje kan vergeten als we nieuwe katjes kopen misschien dat hij het daar mee kan vinden. Dus wij krijgen Panini en Whitey (nu peer en titi). Maar nee het hielp niks in 2000 werd onze oude man op 16 jarige leeftijd toch wel heel erg ziek, hij begon heel erg uit ze bek te stinken er bleek iets niet goed te zitten is geopereerd, hij rook een tijdje frisser, maar het kwam weer terug en is zo 3x geopereerd het werd niks meer hij is in april (zoiets denk ik) 2004 weggelopen 7 mei 2004 vonden wij onze lieve boef terug...
dood
Dag lieve boef ik mis jou ook

Toen Boef is gestorven hebben we na lang me vader over te halen een andere kat der bij gehad spikey, het is wel leuk zo maar toch had ik nog steeds liever hummie en boef gehad.
sorry wou heel even me verhaal kwijt