Afgelopen nacht is onze engels gekruinde rus dame bevallen van een 2tal kindjes van onze rode gladhaarbeer. De twee zijn toevallig ook nog eens een zeugje en een beertje. Het zeugje is rood van kleur en door geen gebreken geschikt voor de fok. Het beertje is choco/creme/wit en heeft vouwoortjes, hierdoor is hij niet geschikt voor de fok. Helaas, want het is een mooi diertje. Helaas is het beertje ook niet echt zwaar en zie ik er wel op toe dat hij goed bij mama drinkt (64 gram geboortegewicht....) het zeugje is 98 gram, dus een mooi gewicht. Hierbij de foto's van mama en kindjes! mama en kinderen beertje met rode oogjes nog een keer het beertje het zeugje
Hej, Proficiat! Wat n leuke beesjes zijn t zeg! Ik vind het beertje wel leuk, ondanks zn vouwoortjes . En wat heeft dat zeugje een mooi kleurtje. Veel plezier er verder mee! Groetjes, Barbara
nee, ik hou ze niet aan. Het zeugje hebben we geen beertje voor en het beertje heeft vouwoortjes, dus niet geschikt om mee te fokken, daarnaast is de kleur ook nog eens niet erkend. Maar ze doen het ect ontzettend leuk!