Hey allemaal.. Ik weet niet of het hier hoort, maar bij de verkoopfora gaat het alleen over paarden geloof ik. Dus als het niet goed is wordt ik graag getemt. IK ben dus opzoek naar een dekentje voor onze geit. Hij is namelijk erg verkouden. Denken jullie dat ze gewoon een hondendekentje om kan? Of wat moeten we anders doen met een verkouden geit? En nog een vraagje: Wat is een hondenbroek? Alvast bedankt.. Kussies Luus
Bij de ruitersportzaak waar ik werkte hadden we hondendekentjes, misschien hebben ze dat bij julie ook wel. Je kunt altijd eens informeren of ze anders zoiets kunnen bestellen .
misschien van een ouderwetse wollen deken een dekentje knippen? En misschien even bij je DA navragen, want een geit is volgens mij niet zo gauw verkouden.
Hmm.. op zich zou ik een geit geen deken op doen, want als je dat nu doet denk ik dat als je hem weer af doet als hij beter is hij weer verkouden gaat worden.. zou hem gewoon lekker op stal laten in een dikke laag stro Wat heeft ie eigelijk? Hoest ie of zo?
Haha nee ik eigenlijk ook niet. Maar het was natuurlijk weer eens een idee van mijn zusje:P haha.. Ik denk dat we nog even afwachten, het is pas 2 dagen zo namelijk. Ik denk dat iedereen wel eens een koudje vat toch? Iig wel erg bedankt.
Aaaggg, iedereen heeft dat ooit wel eens gaat vanzelf weer over En daar wordt hun weerstand ook weer beter van dan als je ze middeltjes geeft voor zoiets. Normaliter gaan ze er niet dood aan.
hahaha leuk hoor! ik heb ook een dwerggeitje (foto in mijn profiel) ze speelt de baas over mijn paarden, vreselijk lol hebben we met haar, ik denk dat je het gewoon even moet aankijken, geen dekje, dan krijgt ze het ook weer kouder als het dekje er weer afgaat.