Dus vanmorgen mijn zus ook nog ff gezocht en later met mij samen daar in de buurt maar zagen niks. had echt zo'n idee van die zijn aangereden of verdronken ofzo dus mijn zus ging weer weg en ik weer naar stal.
rij ik net een klein stukje zag ik iets verder dus wel een klein katje zitten dus metteen m'n zus weer gebeld (die gelukkig nog niet zo ver weg was). nou toen kwam het hoor die kleine was doodsbang en kroop onder wat hogere planten dus ik snel mijn hand er bovenop en toen kon ik haar in haar nekvel pakken.. ze begon echt hard te blazen en om zich heen te krabben (had gelukkig al expres handschoenen aan gedaan). dus mijn zus heel moeilijk mijn jas uitgetrokken zodat ik die om het katje heen kon doen zodat ze me niet kon krabben daarna had m'n zus eerst mijn vriend gebeld die er al in een minuut aankwam met de kattenmand. toen ik haar in de mand gedaan had begon ze te janken en kreeg dus antwoord terug van haar broertje of zusje. hebben ook metteen de d-ambulance gebeld en die waren er ook snel. die hebben die andere kleine gevangen met een vangnet. dus ik nieuwschierig als ik ben vragen hoe dat zou komen dat ze daar liepen.. nou ze dachten dat het wel van een poes van de manege zou zijn, maar heb ze metteen maar gezegd dat dat niet mogelijk was. dus toen zeiden ze omdat ze er best goed uitzagen ze waarschijnlijk daar gedumpt waren

sorry voor m'n lange verhaal, maar moest t ff kwijt. kan het niet uitstaan dat er van die mensen rondlopen die hun beesten zo makkelijk ergens kunnen dumpen terwijl er ook dierenasiels zijn.