Als eerste Breezer, een lapjespoes, geboren in mei 2004. We hebben haar gevonden tussen het hooi op het bedrijf waar ik toen stage liep. Ze zat daar met twee zusjes. Ze waren toen ongeveer 5 weken oud. Een vriendin van mij wou er twee en toen heb ik Breezer meegenomen. Ze woont nu lekker bij ons op stal. Ze heeft twee keer kittens gehad. Op 14 april 2005 had ze er 5 en op 14 augustus 2005 kreeg ze er 6. Op 10 oktober is ze gesteriliseerd.
http://www.mijnalbum.nl/Album=BTVYWDBB
Dan hebben we Becks, een cyperse poes die ongeveer net zo oud is als Breezer. Omdat ik het zielig vond als Breezer alleen moest zijn heb ik een paar weken later van kenissen van ons Becks gekregen. Ze heeft ook twee keer kittens gehad. Op 27 april 2005 had ze 5 kittens en op 1 september 2005 4. Op 7 november is zij ook gesteriliseerd.
En als laatste Cooper. Dit is een dochter van Breezer. Ze was het enige lapjespoesje wat bij ons geboren is daarom hebben we haar gehouden. Ze is geboren op 14 augustus 2005. We laten haar 1 keer kittens krijgen en daarna zal ook zij gesteriliseerd worden.
edit Elles: de links waren geen links naar foto's, maar naar de plaats waar je foto's staan