Toch maakt hij niet bepaald een uitgedroogde indruk, waar hij het water dan vandaan haalt

iemand een handig truukje zodat ik hem meer kan laten drinken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jenna schreef:Mijn honden zijn gek op melk. Soms krijgen ze een klein scheutje melk bij hun water. Echt heel die bak is dan leeg.
Misschien kan je dat proberen ?
Jenna schreef:Mijn honden zijn gek op melk. Soms krijgen ze een klein scheutje melk bij hun water. Echt heel die bak is dan leeg.
Misschien kan je dat proberen ?
lindsey schreef:Tenzij een hond ziek is kan hij prima zelf bepalen hoeveel water hij nodig heeft. Dat jij hem niet hebt zien drinken wil nog niet zeggen dat hij ook niet gedronken heeft. Neem aan dat je je hond niet 24 uur per dag in de gaten houd. Misschien heeft iemand anders in huis de waterbak bij gevuld. Of heeft hij uit een regenplas gedronken. Melk of andere dingen door het water zijn dan ook overbodig.
Wil je zeker weten dat je hond niet is uitgedroogd gewoon een huidplooi optillen. Die moet direct weer terugvallen. Blijft het even staan dan heeft hij vochttekort en moet je wel actie ondernemen.
Mas schreef:misschien helpt het om hem 'nat voer' te geven. Weet niet of er een naam voor is. Je hebt nl van dat voer waar je een beetje warm water bij doet en dan geeft. Als hij dat eet krijgt hij iig wat vocht binnen.
Plast hij verder wel normaal?