Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jiehaaa schreef:Aanvulling op bovenstaande:
Ik zie dat jij 2 poezen hebt, en geen sproeikaters, maar als het goed is moet het dan ook werken!!
xilly schreef:jiehaaa schreef:Aanvulling op bovenstaande:
Ik zie dat jij 2 poezen hebt, en geen sproeikaters, maar als het goed is moet het dan ook werken!!
naja...gecastreerde poezen. De poes wordt gesterriliseerd en de kat wordt gecastreerd...
Maargoed,
wij hebben ook een kat gehad en die plaste ook ineens in huis. Ook echt heel erg!! Niet normaal.... overal waar tie kwam... sproeide die. Bij ons was er ook echt helemaal geen oplossing meer!! De da wist ook echt niet meer wat we moesten doen..
Dus bij ons was er ook niet echt een oplossing: Ja...boenen boenen boenen.
jiehaaa schreef:Aanvulling op bovenstaande:
Chichiba schreef:Chichiba schreef:
naja...gecastreerde poezen. De poes wordt gesterriliseerd en de kat wordt gecastreerd...
Maargoed,
wij hebben ook een kat gehad en die plaste ook ineens in huis. Ook echt heel erg!! Niet normaal.... overal waar tie kwam... sproeide die. Bij ons was er ook echt helemaal geen oplossing meer!! De da wist ook echt niet meer wat we moesten doen..
Dus bij ons was er ook niet echt een oplossing: Ja...boenen boenen boenen.
Ook poezen worden vaak gecastreerd...dwz alles wordt weggehaald niet alleen de eierstokken (zoals bij sterilisatie) maar ook de baarmoeder...