Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Tsja, als je er niet tegen kunt, moet je niet bij een castratie gaan zitten.
Feit, maar laat jij een vriend(in) zitten zonder hulp ?.
Als dat dier anderhalf uur gebloed heeft "het bloed spoot eruit" dan zou hij het vast niet overleefd hebben.
Heb ik niet gezegd, het bloed spoot er echt uit, maar de arts kon al redelijk snel de belangrijkste ader terugvinden en afbinden. De ellende om 2 andere bloedvaten terug te vinden en af te binden heeft wel 1,5 uur geduurd, waarbij er 1 vat zelfs helemaal niet gevonden is.
Beetje subjectieve beleving denk ik.
LEZEN aub en niet denken!
Daarbij denk ik niet dat de dierenarts er rustiger van wordt als er een licht hysterische dame naast hem zit die over de rooie gaat als er iets mis gaat tijdens een operatie.
Een castratie van zo'n klein dier is gewoon wat lastiger dan bij een groot dier, en als je dan geen goeie assistentie hebt, wordt het helemaal lastig.
Waar heb ik geschreven dat ik licht hysterisch was ? Integendeel, ik heb me super rustig gehouden, zelfs aanwijzingen gegeven waar zich 'n vat bevond.
Jammer dat het zo gelopen is, maar het kan gebeuren. Daarvoor hoeft de veearts nog niet slecht te zijn natuurlijk.
Ik begin me nu een beetje aan je te ergeren....Waar heb ik geschreven of zelfs maar geinsinueerd dat het een slechte veearts was ? Dat vind ik namelijk helemaal niet...dit was domme pech.