Meet mijn dieren!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

Meet mijn dieren!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 21:12

Heeij Ik vond het wel eens tijd worden om mijn diertjes te laten zien! Hier komen ze dan hoor!!

De honden
Ozzy
Afbeelding
Echt Ozzy! Een Knuffelkontje,
Afbeelding
Nog een keertje, sorry dat hij niet gedraaid is maar mijn pc werkte niet mee.
Afbeelding
Sleepy Ozz
Ozzy is een Boomer hondje( klein en vuilnisbakje )
En 2 jaar oud , hij luisterd niet goed loopt graag lekker weg, maar komt altijd terug! Hij wordt heel erg graag opgetild en geknuffeld! Of s'ochtends in bed tv kijken

Boele
Afbeelding
Boele ons voetenhondje
Afbeelding
En mijn fotomodel
Boele is 1 jaartje oud en ook een boomer hondje(net zoals Ozzy)
Boele luisterd maar loopt graag achter Ozzy aan Boele houd niet zo van opgetild worden ,maar af en toe even knuffelen vind hij heel fijn! En geeft kusjes
Ozzy en Boele hebben we sinds kerst(2004)

Goldy
Afbeelding
Goldy mooie meid
Afbeelding
Slapen
Goldy is geen raszuivere Golden Retriever. Ze is 3 jaar oud en we hebben haar sinds kerst 2003. Tis een echt lieverd en zal nooit weglopen! We hebben met haar hondencurcussen gedaan en behendigheid(springen door buizen enz.) Met goldy kunnen we polonaise doen, ze kan knuffelen(tegen je op springen als je het zegt) Goldy is een top hondje

Poesjes

Pur
Afbeelding
Purretje
Pur hebben we al heel erg lang! Ze kwam van een boerderij en was heel erg mager en zat vol met wormen, de dierenarts wist bijna zeker dat ze het niet zou overleven. Maar dat heeft ze wel! Ze heeft zelfs al een nestje gehad, ze is wel mager en wilt in de zomer liever niet naar buiten omdat als ze moet vechten het meestal verliesd.

Roy
Afbeelding
Roy..
Roy is de dochter van Pur! Ze is alleen veel zwaarder en groter. Ze zou eerst opgehaald worden als kitten maar diegene is nooit op komen dagen, en hebben we haar gehouden. Het is een knuffelkat en ligt bij me op bed tot ik slaap en s'ochtends komt ze me uit bed halen(als ik te lang blijf liggen)

Konijnen

Annie
Afbeelding
Annie ons ras konijn (we wisten het niet eens) Annie is nieuwsgierig maar best schuw ze duwt meestal Luci(zie hieronder) naar voren om even te kijken. Ze is van mijn zusje maar zit samen met Luci(van mij) in een hok lekker buiten.

Luci
Afbeelding
Luci nieuwsgierig!!
Afbeelding
En luci op mijn schouder.
Luci is heel nieuwsgierig ze is nu ong 20 weken oud! en echt heel lief, alleen kan ze hard krabben als ze haar zin niet krijgt, ze is nieuwsgierig en rent graag heel hard rondjes door de tuin, als ze in haar hok terug moet

Nou dat was het dan
Laat je een berichtje achter ??

trickbull

Re: Meet mijn dieren!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:09

lieve diertjes

Cuddie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:20

aah jij hebt lieve diertjes wat een poepies

Mango_

Re: Meet mijn dieren!!