Staat erbij als door het glas heen is

1. Onze echt Asielkat die nooit weg zou gaan. Oftewel ze loopt lekker door het hele asiel heen en het is haar huis. KRUIMEL!

2. Deze is door het glas. Deze kater heeft nog geen naam en *zucht* het is mijn lievelingetje om het zo te zeggen. Ik ben echt weg van dat beest als je erbij gaat zitten komt hij op je schoot liggen en het is gewoon een lieve knuffel.

3. Ook door het glas. Deze kat (Lionel) zit in dezelfde kamer als bovenstaande. Ook een super lief beest iets rustiger, maar altijd in voor een aai.

4. Ook door het glas. Naam weet ik niet. Zit ook in dezelfde kamer. Is een erg lieve lapjeskat die is afgestaan waarom weet ik niet precies.

5. Pluisje. Ook zelfde kamer. Een leuke kitten die ook alweer naar een nieuw tehuis is. Afstand gedaan wegens allergie.

6. Kitten die gevonden is. Natuurlijk alweer geplaatst. Geweldig speels beestje.

7. Idem

8. En Pluisje weer

9. En mijn grote lieveling..

10. En Pluisje weer

11. En we zijn in een andere kamer. Naam weet ik niet. Onwijs lieve kat alleen zit in beetje drukke kamer waar ze niet tot haar recht komt.

12. En dat komt door deze lieve Harley. Ook een superlief beest ben ik echt gek op. Hij zat eerst in de Q en daar was hij al door zijn hokje aandacht aan het vragen. Nu als je bij hem binnen komt springt hij bijna op je om aandacht te krijgen. Helaas heeft hij chronische niesziekt (wat NIET besmettelijk is voor andere katten) en daarom willen vele mensen hem niet.

13. Blazen of miauwen? Wat wil je nou? Deze kat is er nog niet uit.. ze wil aandacht, maar ook weer niet. Enkel wat angst.

14. En deze kleine kitten natuurlijk ook geplaatst moest natuurlijk ook even spelen.

15. Idem

16. Door het glas. En onze lieve schildklierkat Joeri. Die mij gebeten had, omdat hij geen zin had in zijn medicijn. Was mijn fout

17. Door het glas. Jopla. Een klein cyperspoesje van ongeveer 4 maanden dat ontzettend bang is. Eindelijk als je eten geeft komt ze wat meer naar je toe, maar ze heeft nog een lange weg te gaan. Helaas nog steeds in het asiel zo word het er niet beter op. Telkens probeer ik haar te plaatsen, maar het bange schrikt mensen volgens mij helaas af.

We hebben nog veeeeeeeeel meer maar dit was het even