Portugese Zwerf "Herder" zoekt baasje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilonab

Portugese Zwerf "Herder" zoekt baasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 23:21

Int voorjaar was ik in Portugal bij mijn istructrise op bezoek daar kwam een zwerf "herder" aangelopen en zij heeft deze een soort van in huis genomen maar door omstandigheden moet ze een nieuw baasje voor hem zoeken.
Hij heet meneer de Bruin is ongeveer 1 á '2 jaar oud het is een reu zeer trouw, klein beetje dom. maar wel heel erg lief ik had hem zelf graag meegenomen maar helaas woon ik te klein.
Afbeelding

Dus als er iemand opzoek is naar een leuke en lieve hond of je weet iemand of iets laat het me even weten.

Ilonab

Re: Portugese Zwerf "Herder" zoekt baasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 23:23

Afbeelding

De eerste foto was een beetje te klein.

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:24

ik kan nog geen foto's zien hoor maar ik heb op zich wel interesse

heeft hij misschien gedragsproblemen of iets dergerlijks
kan je me iets meer info geven

Ilonab

Re: Portugese Zwerf "Herder" zoekt baasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 23:33

Afbeelding

Ik hoop dat de foto nu wel zichtbaar is deze foto is trouwens genomen in de 1e week dat hij eigenlijk zelf had besloten dat hij daar thuis hoorde en tja je laat zo'n schat niet aan z'n lot over want zijn al veels te veel zwerfers daar.

Hij is gewoon erg leuk zeer beschermend voor de baas dat in ieder geval wel zodra hij merkt dat iets niet klopt dan komt hij voor zijn baasje op maar is wel te corrigeren daarin en luisterd wel goed.

Voor de rest erg trouw hij moest keer wachten en ze had voor zekerheid aan tafeltje vastgelegd voor als hij misschien toch wilde volgen tja hij volgde haar met tafel en al.