Mijn vorige hond Kaz, mijn maatje voor het leven waar ik opeens afscheid van moest nemen, 2 jaar geleden kreeg hij kanker en moest worden ingeslapen.
Zolang ik me kan herinneren is Kaz al bij mij geweest,
ik deed alles met hem en we waren de beste maatjes

...
Hij werd op een gegeven moment mager en we wisten niet wat het was
dus wij naar de DA, nou die zeiden dat een aantal tanden rot waren dus die moesten eruit,
wij hem laten opereren, veel geld kwijt en nog geen verbetering.
na een week dat hij nog steeds niks at zijn we weer terug gegaan naar de DA,
hij een of ander goedje meegekregen dat hij wel zou eten want er was verder niks aan de hand.
Als hij nog niet at moesten we maar bellen ...
Nou hij at niet dus konden we weer naar de DA, dat ging 5 keer zo!!
De 5e keer (5 andere dierenartsen gehad ..

dus ik al helemaal in tranen omdat ik al verwachte dat het het einde voor hem kon betekenen.
mijn ouders zijn de dag erna foto's laten maken voor wat er in hem zat,
en de DierenartsEN geloofden hun ogen niet, hij had kanker en niet zo'n klein beetje.
Het zat in zijn longen, hij kon nog maar 1/4e gebruiken, zijn luchtpijp en slokdarm zaten bijna helemaal dicht 'geknepen' door de kanker

Ze lieten de foto's aan andere DAen zien en die dachten dat die hond al een aantal weken dood was,
maar het was zo'n trouwe die-hard dat hij door bleef zetten voor ons

We heben hem direct de dag erna laten inslapen voor het geval dat hij alleen thuis zou zijn en zonder iemand erbij moest sterven.
Dus de dierenarts hem een narcose spuit gegeven maar de lieverd was niet weg te krijgen .. dus nog een narcose spuit en toen was hij hersendood ... daarna kreeg hij een spuit voor het hart maar ookal was hij hersendood hij gaf niet op en het hart bleef kloppen .. hij heeft daarom 3 keer een spuit voor het hart gekregen voordat hij helemaal stierf ... de arme schat wilde ons niet verlaten en was zo trouw aan ons

ik mis hem nog iedere dag ookal hebben we nu een nieuwe hond,
Kaz zal altijd in mijn hart blijven bestaan.
Ik moest het verhaal nog even kwijt, ookal is het al 2 jaar geleden
het doet nog steeds pijn om na te denken dat hij gewoon 5 weken
rond heeft gelopen met niks eig ...
Kaz als je maar weet dat ik nog steeds van je hou!!

Hier nog een aantal foto's van hem:

En de laatste dag van zijn leven, let erop hoe mager hij is ...