Wat doen jullie met je varkens?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikisik

Wat doen jullie met je varkens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 15:20

Hoi, ik ben benieuwd wat jullie met varkens doen.. Of laten jullie ze gewoon alleen maar lopen..

susan_opel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:08

ik eet ze op.
ze moeten erg slim zijn dus misschien kan je ze iets leren.
heb alleen ervaring met varkens die naar de slacht gaan, dus verder weet ik het ook niet

Birta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:30

Je vraag is een beetje onduidelijk, maar ik neem aan dat je een varken als huis/tuindier hebt?
Varkens zijn erg slimme beesten, dus is het goed om ze bezig te houden (vooral als ze alleen zijn). Een grote pompoen zal hem/haar ws lekker een tijdje bezig houden.
Wil je graag zelf aan de slag met je varken: dat is heel leuk! Die van ons (ik was nog jong) liep meestal los op de boerderij. Als je 'm riep, kwam hij heel hard aangerend. Als klein kind heb ik vaker op hem 'gereden', en later lekker gewandeld langs de weg. Veel commentaar, maar het beestje vond het heerlijk.

Ik denk ook dat een varken erg geschikt is om kunstjes te leren, 'vrijheidsdressuur voor varkens" hihi
Er zijn toch ook wel eens varkentjes in een circus?
Ik heb hier verder geen ervaring mee, maar met een beetje fantasie kun je vast wat leuks bedenken. En met eten als beloning kom je bij een varken erg ver!

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:32

Aaah ik houd van varkentjes
War ik eerst reed had er ook een paar, geweldig .

ikisik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 16:56

Hoi Birta, nou mijn vraag is misscien onduidelijk, maar ik loop met mijn varkies als ik de honden uit laat, ook speel ik vaak met ze, maar ik was benieuwd wat jullie deden.... Ps een voerbal voor paarden gaan varkens ook hard op hoor... dat vinden ze geweldig!!!