Spoedvraag over parkieten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Spoedvraag over parkieten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 15:30

Hej,
een vriendin van mn zus heeft een parkietje van 13 jaar. Ik en zij weten dat het al oud is, maar goed. Het beestje heeft sinds vanmorgen een bruiniets onder zn kont. Hij poept wel nog gewoon, en eten en drinken doet hij ook nog. Ze heeft hem al in een doosje met extra warmte zitten. Ze mag van haar moeder de da niet bellen, omdat dat te duur is. Ze is een beetje wanhopig aan het worden, omdat we het allebei even niet meer weten. Ik praat nu met haar via msn, en ik ben ook online, dus ik kan snel antwoorden als er vragen zijn. Graag hulp!
Groetjes, Barbara

Pluttersput

Re: Spoedvraag over parkieten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 15:37

O ja, en hij heeft ook nog zijn oogjes dicht zitten. En het ene moment rent hij rondm en dan gaat hij weer stil zitten.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 16:23

Laat het maar hangen. De parkiet heeft zojuist stuipen gekregen, en is overleden. Vaarwel bloempje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:07

Wat jammer dat je er niet mee naar de DA mocht. Je kunt tenminste altijd bellen, dat kost niks (ja, alleen telefoonkosten).

Sterkte voor de vriendin van je zus. Het parkietje heeft een hele mooie leeftijd behaald.

soubieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:19

wat jammer
Het beestje heeft vast een heel mooi leven gehad en mag van geluk spreken dat hij zo lang heeft mogen leven. Nog veel sterkte aan je vriendin van je zus

xx tiney

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:43

dat is erg oud voor een parkiet! leuk blijft het niet maar tegenwoordig is het zeldzaam om ze zo oud nog te mogen meemaken

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 21:59

Hej, Thnks voor de reacties, ook namens de vriendin. T heeft gelukkig maar kort geduurd, haar hele lijden.
Groetjews, Barbara