We zijn al 2x naar de dierenarts geweest(Bloedonderzoek was goed, ze is ontwormd)het enten kon even niet zeiden ze. Ze eet wel en drinkt ook en is de baas over de andere kat..wat ze zou ze kunnen hebben?Ze is wel wat magerder geworden maar ook niet overdreven licht zou de dierenarts. Mijn ouders zijn het zat en ze mag het huis niet meer in. Omdat ik dat zielig vind mag ze wel in de garage waar ze 2x daags brokken krijgt en een bakje water en een mand. De andere kat is daar ook maar die mag het huis wel in. Als ze niet stopt krijgt ze een spuitje .. Weten jullie iets wat ze kan hebben?Ik dacht aan aids maar daar stond dat ze meestal schuw zijn veel plassen naast de bak en poepen maar bij haar is dat alleen het laatsteOja ze heeft een duur merk voer(Eigelijk 2 soorten beide vrij duur)

Die zou bij mij dan ook buiten moeten wonen. Spuitje kwam niet in de picture, maar op de bank liggen ook niet
Maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders, die grenzen. En als dan ook nogeens niet jijzelf, maar je ouders beslissen waar die grenzen liggen, dan wordt het natuurlijk lastig.