rottweilers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

steffie20

rottweilers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 22:13

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:18

aaah lieve foto's
bij ons op stal hebben we 3 rottweilers,

bo de teef van 9 jaar.
ben een reu van 2
en tyson een gecastreerde reu van 5

allemaal waren ze probleemhondjes. nu zijn ze megalief, aleen tyson moet nog een beetje bijkomen.

Riannetje02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:52

Leuke foto`s !

mijn vriend heeft 2 rottweilers..

Baloe en Nadie. ik weet niet precies hoe oud ze zijn, maar Baloe is in ieder geval nog best jong.

Als je Baloe zónder Nadie uitlaat is hij heel erg agressief en bijt naar alles en iedereen enzo. (we laten hem ook nooit alleen uit dus ) alleen verder zijn t echt hele lieve honden!

steffie20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 23:11

haahh het zijn hele lieve beesten diesel is nog heel speels en bijt ook wel eens naar alles maar niet naar mensen en voor al gaat ze alles stuk bijten en zo maar ja ze is nog maar jong he

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 23:21

ik heb een rottweiler gehad. helaas toen ze 3 jaar was kreeg ze kanker en heeft het niet overleeft:| ze heette INJA ( zeg iensja)

steffie20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 23:23

aaii dat is niet zo best he sterkte verder

jullie mogen ook foto's plaatsen vind ik ook wel leuk om te zien hoe ze er uit zien

cesara

Re: rottweilers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 12:21

wij hebben ook een rotweiler teef van 10 jaar ze heet ambo
Afbeelding

leuke teef heeft je vriend

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:07

ik heb 2 rottweilers,en 2 kruisingen met een rottweiler...

verder ben ik rottweiler fan......

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:14

mijn broer heeft ook een rottweiler,ze is nu bijna 1,5 jaar en heet zhana.toe ze geboren was hebben ze gewoon nog haar staart gecoupeerd terwijl dat helemaal niet meer mag,en korte tijd daarna is ze langs de weg gedumpd.maar nu sinds een jaar heeft ze haar geluk gevonden bij mijn broer.het is een geweldig superlieve hond.vond rottweilers nooit zo heel erg leuk maar sinds ik de rottweiler van mijn broer ken ben ik een echte rottweiler fan!

steffie20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 13:24

dat is idd zielig dat ze gedumpt is en nee ze mogen de staart niet meer er van afhalen dat mog die van me vriend ook niet ik vind het met staart veel leuker staan ik ben ook een rottweiler fan hoor zijn mooie honden

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:27

ja was echt heel zielig,ook nog eens omdat de staart verkeerd gecoupeerd is.toen werd ze ook nog een gedumpd omdat het niet goed gedaan was,maar toen trof gelukkig mijn broer en daar heeft ze nu een mooi leven!met staart is inderdaad een heel ander gezicht,maar wel mooi!

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:29

ik heb er 1 met en 1 zonder staart....en mijn vorig jaar overleden rottweiler had ook geen staart...

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:32

Ik heb ook een Rottweiler, een hele grote reu! Met staart!
Hij heet Ferrie en is nu zo'n 6 jaar.
Het is echt een hond uit duizenden.. luistert erg goed, is lief en betrouwbaar en waakt als de beste!
Hij kan goed samen met alle dieren bij ons en is zo vriendelijk.
Soms is het extreme waken van hem wel lastig, want als mensen weggaan pikt ie dat soms niet. MOeten hem dan wel in de gaten houden.
Ik hoef nooit bang te zijn als hij bij me is, dat me wat overkomt.
Echt, die hond beschermt mij en iedereen bij ons enorm.
Hij is het dikst met mijn vriend, als hij komt is ie ons vergeten. Maar als mijn vriend mij pest en doet alsof ie me te grazen wilt nemen, dan grijpt ie mijn vriend. Echt een geweldige hond.
Ik zal strax eens kijken of ik een foto kan neerzetten.
Enigste nadeel aan een rottweiler is vaak dat als ze geen goede stamboom of fokker hebben, HD of rugafwijkingen kunnen hebben.
Ferrie heeft helaas een zwakkere rug. Maar gelukkig kunnen we alles met hem!

groetjes Linda

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:37

wij hebben er nu ook een zonder staart nou je een klein knolletje.

ik heb nog niet echt veel rotweilers met staart gezien. en moet er nog aan wennen, ik vind het wel beter dat ze niet meer gecopeerd mogen worden

steffie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 13:44

Civic schreef:
Ik heb ook een Rottweiler, een hele grote reu! Met staart!
Hij heet Ferrie en is nu zo'n 6 jaar.
Het is echt een hond uit duizenden.. luistert erg goed, is lief en betrouwbaar en waakt als de beste!
Hij kan goed samen met alle dieren bij ons en is zo vriendelijk.
Soms is het extreme waken van hem wel lastig, want als mensen weggaan pikt ie dat soms niet. MOeten hem dan wel in de gaten houden.
Ik hoef nooit bang te zijn als hij bij me is, dat me wat overkomt.
Echt, die hond beschermt mij en iedereen bij ons enorm.
Hij is het dikst met mijn vriend, als hij komt is ie ons vergeten. Maar als mijn vriend mij pest en doet alsof ie me te grazen wilt nemen, dan grijpt ie mijn vriend. Echt een geweldige hond.
Ik zal strax eens kijken of ik een foto kan neerzetten.
Enigste nadeel aan een rottweiler is vaak dat als ze geen goede stamboom of fokker hebben, HD of rugafwijkingen kunnen hebben.
Ferrie heeft helaas een zwakkere rug. Maar gelukkig kunnen we alles met hem!

groetjes Linda

ja zo is diesel ook kwa gedrag ook erg lief en luistert goed. ze is ook erg waakzaam we willen graag met diesel een nestje gaan doen.
diesel hebt geen zwakkere rug of hd

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:46

Ik ga proberen foto's erop te zetten van Ferrie:

Afbeelding

Afbeelding
De linker is Ferrie en rechts is Robbie, de rottweiler die van mijn vriend was.

[quote]
Als je nog een mooie reu zoekt voor je nestje!
Groetjes Linda

rockAbilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:54

Hi Hi,

Ik heb nu nog een rottweilerteefje maar over 14 dagen komt de tweede erbij.

Het teefje is net een jaar, en ze heet Laika, en onze toekomstige reutje noemen we Stalin, is dat geen mooi naam voor een stoere rottweiler reutje
?

Foto's volgen vanavond!

Doegies rockAbilly

en pootje van Laika

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:58

rockAbilly schreef:
Hi Hi,

Ik heb nu nog een rottweilerteefje maar over 14 dagen komt de tweede erbij.

Het teefje is net een jaar, en ze heet Laika, en onze toekomstige reutje noemen we Stalin, is dat geen mooi naam voor een stoere rottweiler reutje
?

Foto's volgen vanavond!

Doegies rockAbilly

en pootje van Laika

Oei, ik heb hier wel een beetje moeite mee, dat is in mijn ogen hetzelfde als je hond Hitler noemen... Ik ken nog zat mensen die dat geen leuk grapje zouden vinden.

-x- Nouska

rockAbilly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:12

Ja oke. Maar wij komen uit Oost groningen. dat is altijd al HET communistische arbeiders bolwerk van Nederland geweest. Hier wordt daar niet zo vreemd naar dit soort zaken gekeken als elders in het land. Een gemeente in de buurt heeft de laatste communistische wethouder van Nederland en we hebben hier in de buurt een weg dat echt officieel "Hamer en Sikkel Weg" wordt genoemd. Inclusief naambord. Is dit hetzelfde als een straat "Hakenkruis Weg" te noemen? En staat die wethouder gelijk aan een NSB'er? Ik vind van niet...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:19

Wij hebben een kruising duitseherder x rottweiller van 5 maanden, hij is nu al zo groot als mijn dalmatier. Hij heet arkos, helaas geen foto

Nouska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:21

rockAbilly schreef:
Ja oke. Maar wij komen uit Oost groningen. dat is altijd al HET communistische arbeiders bolwerk van Nederland geweest. Hier wordt daar niet zo vreemd naar dit soort zaken gekeken als elders in het land. Een gemeente in de buurt heeft de laatste communistische wethouder van Nederland en we hebben hier in de buurt een weg dat echt officieel "Hamer en Sikkel Weg" wordt genoemd. Inclusief naambord. Is dit hetzelfde als een straat "Hakenkruis Weg" te noemen? En staat die wethouder gelijk aan een NSB'er? Ik vind van niet...

Meningen verschillen nou eenmaal...
Communistische regimes hebben minstens net zoveel schade aangericht als nazi regimes. In Nederland heb je de persoonlijke ervaring niet, prima, dan denk je er daardoor waarschijnlijk anders over.

-x- Nouska

cesara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 15:14

judith_cloud schreef:
Wij hebben een kruising duitseherder x rottweiller van 5 maanden, hij is nu al zo groot als mijn dalmatier. Hij heet arkos, helaas geen foto

ik ken ook een rotweilerx duitsenherder van 5 maand
heeft de kleuren van een rotweiler, alleem heel iets langeren vacht en de achter poten van een duitsen herder.

hoe zit die van jou er uit en waar komt die vandaan

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 15:18

en hebben al jullie rottweilers hun staart nog?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 15:22

Wij hebben thuis twee Rottweilers gehad. Toen ik een jaar of 6 was kregen wij de eerste Rottweiler van ons opa. Die had zijn teef speciaal laten dekken omdat hij vond dat kinderen met een hond moesten opgroeien. Helaas is onze Swabs maar 5 jaar oud geworden (net als zijn zusje en een van zijn 2 broertjes terwijl moeders 13 is geworden ofzo).
Na 3 jaar geen hond gehad te hebben kwam toen ik 13 was Pontus bij ons in de familie. Deze schat heeft bijna 12 jaar bij ons gewoond en is nu ruim een jaar geleden overleden.
Ik ben ook echt helemaal gek van Rottweilers maar ik ben bang dat het er nooit meer van zal komen. Mijn ouders zijn ondertussen op de leeftijd dat ze regelmatig weg gaan en mijn vriend heeft het niet zo op honden.

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 15:25

Falona schreef:
Ik ben ook echt helemaal gek van Rottweilers maar ik ben bang dat het er nooit meer van zal komen. Mijn ouders zijn ondertussen op de leeftijd dat ze regelmatig weg gaan en mijn vriend heeft het niet zo op honden.

Kop op, zolang er leven is is er hoop!