Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:
Is vreselijk, ben het echt met je eens......... maar een helaas noodzakelijk iets, althans als wij mensen niet aan een griepke dood willen gaan
KiWiKo schreef:en whatabout AIDS, Kanker, griepprik (die altijd geupdate moet worden) ????
Wij mensen zullen niet uitsterven, echniemaar ik neem aan dat als jij ernstig ziek wordt, jij ook wilt blijven leven. En ik vind dat als je echt zo tegen vivisectie bent, je ook niet mag profiteren van de voordelen die het voor de mensheid opgeleverd heeft
Casca schreef:Er hoeven geen dieren meer gebruikt te worden voor de proeven... ik heb hier net een heel groot werkstuk over gemaakt en goed research gedaan... Tegenwoordig kunnen ze ook op stukjes weefsel van mensen testen of iets giftig is of niet en met een celonderzoek het onderzoeken. Ze pakken een paar celletjes (van een MENS OF DIER, waar geen van beide pijn van zal hebben) en die zetten ze op de kweek. Wat betreft voedsel hebben ze een TIM-1 en TIM-2 uitgevonden, dat zijn 2 apparaten die de spijsvertering nabootsen. DUS KOM MAAR OP MET DIE VOOR ARGUMENTEN!!! We zijn ver genoeg met onze technologie om dierproeven af te schaffen!![]()
wyona schreef:nu zit zo'n beestje in een krap hokje tot het een paar maanden is dan word het levend gevilt. of dat zo lekker is wou je zeggen!! als je het loslaat maakt tie tenminste nog een kans en leefd tie misschien langer dan nu.
KiWiKo schreef:Neemt niet weg dat ik vind dat de bontfokkerij een absoluut niet nodig iets is, net zoals bio industrie. Ik word van dat soort instituten altijd erg verdrietig
KiWiKo schreef:en whatabout AIDS, Kanker, griepprik (die altijd geupdate moet worden) ????
Wij mensen zullen niet uitsterven, echniemaar ik neem aan dat als jij ernstig ziek wordt, jij ook wilt blijven leven. En ik vind dat als je echt zo tegen vivisectie bent, je ook niet mag profiteren van de voordelen die het voor de mensheid opgeleverd heeft