arme hamster ;(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

arme hamster ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 14:29

hoi

ik moet even mijn verhaal kwijt omdat ik der best mee zit sommigen zullen dit wel stom vinden maar ik niet

ik heb een hamster ( nu nog wel) die ik net een maand heb ik mocht er eerst geen maar uiteindelijk mocht ik een hamstertje ik heb er een van mijn nicht want haar hamster had jonkies, nou die moeder is dood gegaan toen ik mijn hamster had en een van de broertjes of zusjes vervolgens ook. maar mijn hamster was heel gezond nou eergister heeft mijn hamster een ontstoke oog ik denk dat gaat wel weer weg en anders doe ik er wat aan. komt mijn nicht op bezoek en pakt mijn hamster zit haar buikje helemaal onder met iets vies lijkt op plas en kan ze haar oog ook niet meer open doen en heeft een bult op haar wang ( geen eten) en staan haar tandjes scheef zodat ze niet kan eten, hebben we haar gewassen en gekeken naar die bult of het misschien een tumor was ( de moeder is daar aan overleden) we dachten van niet maar nou gister en vandaag gaat het heel slecht met mijn hamster ze is echt heel zielig kan niet meer eten en heeft nou 2 onstoken ogen die ze niet meer open krijgt ze gaat zowieso dood dat weet ik wel zeker ik denk vandaag nog wel, want ze licht alleen maar in haar nestje, ik pak haar maar niet meer dat vind ze niet fijn en ik heb haar nog maar net één maand mijn moeder heeft wel gezecht dat ik een nieuwe krijg maar ik vind het ZO zielig en erg

hier een beetje onduidelijke foto die ik net heb gemaakt in haar nestje

Afbeelding

sorry voor het lange zeur verhaal maar moest echt ff er uit

dag lieve koes t is niet eerlijk
Laatst bijgewerkt door _Micha_ op 30-10-05 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 14:31

wow foto is een beetje groot

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 14:36

zo is ie wat kleiner

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 15:33

Ik zie een kruisje

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 15:36

hmmm raar ( hij komt van mijn space misschien daardoor:O)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 15:55

Ik zie ook een kruisje, maar ken het verhaal helaas maar al te goed. Het is niet leuk om aan te zien nee.

Sterkte.

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 15:59

Laatst bijgewerkt door Oscar op 30-10-05 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto vervangen door link i.v.m. te grote foto.

PrulLunie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:34

hoi,, ik wil even zeggen (ik heb veel medelijden met je)
maar toen je zag dat je hamster een ontstoken oog had hat je gelijk naar de dierenarts moeten gaan! niet wachten word alleen maar slechter!
en wat je nu moet doen is naar de dieren arts gaan en haar/hem inlaten slapen .. klinkt mischien een beetje bot maar een pinlijke dood is niet fijn!

litteltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:52

Ik denk dat je hem beter kan laten inslapen, hij heeft waarschijnlijk nu alleen maar pijn, hij kan niks zien. Heel veel sterkte

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 00:00

in laten slapen, dan heeft dat diertje teminste een pijnloze dood...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 09:00

In laten slapen brengt wel heel veel stress met zich mee, je moet hem dan eerst naar de dierenarts brengen. Als je echt al kan zien dat het niet lang meer zal gaan duren zal ik hem in zijn oude vertrouwde omgeving rustig in laten slapen.
En anders kun je hem idd beter naar de DA brengen..

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 15:39

goed nieuws t gaat beter ze eet en drinkt al weer een beetje en we hebben haar oogje ontsmet en dat is al weer een beetje open ( ik heb nog een klein beetje hoop gekregen )

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 16:29

toch niet ik waste haar even voor haar oogje enzo zie ik dat ze echt heeeeeeeeeeel dun is;( en ik kijk even naar haar tandjes zie ik dat er gewoon een gezwel naar buiten komt dat deet echt even zeer toen ik dat zag ik laat haar hier maar rustig dood gaan zonder stress zoals sammm al zij

MissJapke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:30

bij mij werkt de foto niet.. maar het is helemaal niet belachelijk wat je zegt want je kan met je hamster een grote band hebben! mijn hamster kijkt elke avond samen met me naar tv.
jammer dat het zo moest lopen met je hamstertje..