ik moet even mijn verhaal kwijt omdat ik der best mee zit sommigen zullen dit wel stom vinden maar ik niet
ik heb een hamster ( nu nog wel) die ik net een maand heb ik mocht er eerst geen maar uiteindelijk mocht ik een hamstertje
ik heb er een van mijn nicht want haar hamster had jonkies, nou die moeder is dood gegaan toen ik mijn hamster had en een van de broertjes of zusjes vervolgens ook. maar mijn hamster was heel gezond nou eergister heeft mijn hamster een ontstoke oog ik denk dat gaat wel weer weg en anders doe ik er wat aan. komt mijn nicht op bezoek en pakt mijn hamster zit haar buikje helemaal onder met iets vies lijkt op plas en kan ze haar oog ook niet meer open doen en heeft een bult op haar wang ( geen eten) en staan haar tandjes scheef zodat ze niet kan eten, hebben we haar gewassen en gekeken naar die bult of het misschien een tumor was ( de moeder is daar aan overleden) we dachten van niet maar nou gister en vandaag gaat het heel slecht met mijn hamster
ze is echt heel zielig kan niet meer eten en heeft nou 2 onstoken ogen die ze niet meer open krijgt
ze gaat zowieso dood dat weet ik wel zeker ik denk vandaag nog wel, want ze licht alleen maar in haar nestje, ik pak haar maar niet meer dat vind ze niet fijn
en ik heb haar nog maar net één maand
mijn moeder heeft wel gezecht dat ik een nieuwe krijg maar ik vind het ZO zielig en erg
hier een beetje onduidelijke foto die ik net heb gemaakt in haar nestje
sorry voor het lange zeur verhaal maar moest echt ff er uit
dag lieve koes
t is niet eerlijk