Nu hebben mensen uit de andere straat al een handtekeningen actie gehouden omdat zij willen dat hij blijft. 10 waren er voor, 3 tegen. We hebben nu dus het hok helemaal lichtdicht gemaakt. Hij begint pas te kukelen als wij het hok openen. Doordeweeks begint hij pas als iedereen al naar hun werk zijn en in het weekend wat later. De mensen die dus horen te werken maar dus gewoon te lui zijn, zitten erover te klagen. De buren hebben gezegt dat het geluid veel minder is geworden en hebben er geen last meer van. Maar de buren van de andere straat die aan onze tuin hechten (die werklozen) hebben er nog steeds last van. We hebben altijd alles voor hun gedaan, heg geschoren enz. En nu willen ze zo'n dier van ons afpakken
Ik ben echt kwaad. Als je werkt heb je er dus ook geen last van. De wijkagent heeft denet weer gebeld dat hij dus echt definitief weg moet. Ik vind het zo'n l*l he. Ze zitten maar over onze haan te zeiken en als wij vertellen wat de buren allemaal bij ons hebben geflikt haalt hij zijn schouders op. Wat ben je dan voor agentje, als je niet eens naar de andere partij wilt luisteren, en nog een beetje gaat zitten liegen over wie er allemaal geklaagt hebben.Via mijn stage heb ik wel 2 adressen gekregen waar we de haan zouden kunnen brengen en waar hij een goed tehuis heeft, maar hij is vanaf dat hij 1 week oud was bij ons opgegroeid en daar doe je dus niet zomaar afstand van. Hij zit gewoon bij ons op schoot te kroelen enzo, zo lief, net een schoothondje en dat willen ze van ons afpakken.
Zullen ze straks wel weer gaan klagen over het puppy dat we nemen, zie ik ze ook nog wel voor op aan.
Sorry, ik moet het ff van me afschrijven, maar graag jullie meningen hierover.
.
.
en tuurlijk hoeft die niet weg weet ik zeker!!
Waarschijnlijk moeten ze dan gewoon alle 3 weg en weer helemaal over nieuw beginnen

hij moet voor 15 november weg zijn anders een boete. hahahaha we kunnen het zelfs zover krijgen dat we zelf het huis uit moeten. maarjah laten we dat maar niet doen, woon je met je kippies in een container
En dan woon je nog wel zo ver van elkaar af. Hoe gefrusteerd moet die vent dan wel niet zijn geweest.