Wie heeft er ervaring met deze dienst of werkt ermee ??
Graag zou ik jullie mening willen weten over deze manier van honden wassen aan huis.
Denken jullie dat ik dit als baan zou kunnen doen en dat ik er mijn boterham mee kan verdienen ?
over mij, ik ben 22 jaar en heb 3 jaar in een trimsalon gewerkt en zou graag wat voor mezelf willen beginnen, maar een ruimte huren is erg duur, dus ik dacht misschien is dit de oplossing
Pfff ik denk dat mensen dat liever zelf doen als ik er heel eerlijk in ben. Vooral als het aan huis is denk ik dat dit niet gaat werken. Je moet dan toch als ik het goed begrijp gebruik maken van het huis van die mensen. Dan kunnen ze het beter zelf doen, en eigenlijk is het nog best leuk om zelf te doen, vind ik dan.
Ik denk als je een eigen ruimte hebt, dat dat beter werkt.
ja ik denk dat trimmen meer succes zal hebben omdat de meeste mensen dat niet zelf kunnen en een hond wassen kan praktisch iedereen!
Hier sluit ik me bij aan. Wij laten het trimmen aan iemand anders over, en wassen doen we zelf. Op zich een goed idee, alleeen denk ik dat dat 'aan huis' niet zo gaat werken. Maar als jij dat wel denkt moet je er gewoon voor gaan. Je kunt het prberen toch