koe in de tuin :+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pommier

koe in de tuin :+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 11:58

gister avond zat ik in huis voor de televisie wordt me moeder opgebeld dat er een koe in de tuin liep dus ik gauw naar buiten op zoek naar de koe maar het was al donker en ik zag nergens een koe, maar toen bleek de koe alweer de weg op te zijn gerend. Ik samen met nog wat mensen de koe achterna gelopen. Me moeder ging naar de boer waarvan de koe was maar die was niet thuis. De koe was ondertussen bij een van onze buren de tuin in gerend. Vanuit die tuin is ie weer zijn eigen weiland ingerend waarschijnlijk want we konden hem nergens meer vinden het was daar ook helemaal donker. De buren zouden de boer bellen dat er een koe los had gelopen. Het bleek later dat het hek open had gestaan want alle koeien hadden op de weg gelopen maar zijn daarna weer in het weiland gejaagd door iemand behalve die ene koe die vond het leuk om in onze tuin een kijkje te nemen.

maaike93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 12:01

wat een avontuurtje zeg..!! rare koe...

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 12:29

Hahaha.. grappige koe
Je zult maar meerdere koeiien in de tuin hebben staan

marquez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 12:36

Haha nou zoiets heb ik dus ook een keer meegemaakt. Op een gegeven moment was er geen stroom op de draden, zijn een aantal koeien(als er 1 gaat gaat de rest ook) door de draden heen gelopen (letterlijk), door ons weiland, over de brug, in onze tuin. Toen ik thuiskwam keek ik wel ff op: een paar koeien in ons weiland, een koe die op de brug ligt, en de rest die de tuin aan het opeten is. De paarden keken er ook nogal vreemd van op. Gelukkig kwam de buurman er snel aan en waren de koeien zo weer in het goede weiland. Ben blij dat er nu een sloot tussen de twee weilanden is.

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 12:47

marquez schreef:
Haha nou zoiets heb ik dus ook een keer meegemaakt. Op een gegeven moment was er geen stroom op de draden, zijn een aantal koeien(als er 1 gaat gaat de rest ook) door de draden heen gelopen (letterlijk), door ons weiland, over de brug, in onze tuin. Toen ik thuiskwam keek ik wel ff op: een paar koeien in ons weiland, een koe die op de brug ligt, en de rest die de tuin aan het opeten is. De paarden keken er ook nogal vreemd van op. Gelukkig kwam de buurman er snel aan en waren de koeien zo weer in het goede weiland. Ben blij dat er nu een sloot tussen de twee weilanden is.

wat grappig wel jammer dat het gister bij ons donker was. Hij liep ook nog op een doodlopend pad waar geen lantaarns stonden dus moest je echt luisteren waar die koe heen renden

TopLadyI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 18:45

Hahahaa .
Wat een koe .

Char_elle

Re: koe in de tuin :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:11

haha grappig
heb ook zoiets meegemaakt maar dan met schapen haha stonden ineens op een stukje gras tegenover ons huis
Laatst bijgewerkt door Char_elle op 29-10-05 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:12

Hahahahahaa, wat een avontuur

Geaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:33

Hhahaha; De eigenwijze koe.