Anneke schreef:Een echte werpkist hebben we niet nee, maar wel haar eigen 'inham'in de muur, wat geisoleerd is en beschut, maar waar ik zelf makkelijk bij kan. Daar heb ik een plank voor gemaakt, zodat ze er zelf zo uitkan, maar de pups niet.
Mijn moeder is vroeger heel vaak bij bevallingen van hun toenmalige herder geweest, en weet precies hoe alles in zijn werk gaat, dus geheel onervaren zijn we niet. Alleen ik wel, en aangezien mijn ouders dit weekend weg zijn, knijp ik hem wel een beetje.
Mijn dierenarts zegt dat het niet nodig is om helemaal langs te komen, voor check up oid, omdat het bij honden helemaal vanzelf gaat, ik hoefde me geen zorgen te maken. Of ze moet echt niet lekker worden, of ik moet echt het idee hebben dat er iets misgaat.
Dus ik vertrouw erop dat het idd 'vanzelf'gaat.
Zit nu helemaal in twijfel, doe ik het nou allemaal wel goed??
Het is pas sinds twee weken dat we zoiets hebben van 'Goh die word opeens wel erg dik' Toen heeft iemand (die zelf fokt) gevoeld, en ons meegedeelt dat onze dame hoogzwanger is.
Oke! Surprise surprise...
Ga nu wel een beetje stressen...
Niet stressen!
Wij kwamen er pas achter toen ze al 7 weken zwanger was!
Heb toen een echo gedaan en daar agen ze ook dat ze er maar 3 had(is wel fijn te weten dat je dan ongeveer weet hoeveel het er moeten zijn!
Tik op google bevalling of dracht hond in,dan krijg je hele lijsten
Je mag me ook altijd pben als je wat wilt weten
Owja een handige tip,moedermelk een flesje en kruiken