Wij hebben een vakantiehuisje in Frankrijk, daar zitten heel veel katten, wild en tam, ik was buiten een caviahokje aan het timmeren toen ik in een keer waanzinnig hard gemauw hoorde, ik mauwde terug en toen was het even stil, ik dacht dat het gewoon een kat was van de camping (die zit aan de overkant van ons huis) toen werd het stil, ik ging weer verer timmeren, hoorde ik in een keer gebler vlakbij, ik roepen en hoorde geritsel onder de sparren, verschijnt daar plotseling een heel klein zwart koppie met grote bange ogen, hij kwam al vrij snel naar me toe en een schatje dat het was! graatmager en ondertussen helemaal schoor, hij volgde me als een hondje en als ik ging rennen rende hij mee, ik had hem in de keuken wat brood met melk gegeven wat zo weg was, we vonden het allemaal een schatje en hadden aan de eigenaars van de camping gevraagd of hij van hun was, nee dus, toen hoorde we van kenissen die vlakbij zitten dat een zwarte peos had gejongd bij hun in de houtschuur, 3 zwarte katjes liepen er rond, in het wild geboren dus. Van de zomer had ze er ook al gejongd. Het katje heeft die nacht bij me in bed geslapen, de volgende dag hadden we het besluit genomen om hem mee te nemen, want om zo'n beessie nou weer de deur uit te schoppen en dan wegrijden vonden wij niet eerlijk omdat het een schat van een beest is, hij heeft bijna de gehele reis naar huis (8 uur!) bij mij op schoot op een kussen geslapen, die avond was hij dus zeer acties thuis

Dus mensen, meet.... ZORRO
huh?
Lekker spelen
Spelen met een kurk
Cutie he