Hij is nog steeds ziek.

Zijn 3e(?) antibiotica kuur leek aan te slaan. Hij niesde niet meer, zat niet meer te snotteren, dus we dachten dat het eindelijk opgelost was ... maar helaas werd hij na een dag zonder pillen weer net zo ziek als eerst. Hij heeft toen een verlengde kuur gekregen, maar dat heeft niet geholpen.
Weer uitgebreid onderzocht bij de DA en hij is verder gelukkig kiplekker. De DA heeft een lange tijd naar zijn hartje geluisterd en hij heeft dus geen ruisje zoals ze eerder dachten!

Hij kan pas begin November terecht, maar ik ben nu al doodsbenauwd. Ze gaan een rhinoscopy doen dus hij moet compleet onder zeil en moet dan ook een nachtje blijven. Verder moet hij de dag voor de procedure ook nog langskomen voor een consult en het is al gauw een uur met de auto dus ik vraag me langzamerhand af of dit de beste beslissing is, maar hij is pas 3 dus als ze er iets aan kunnen doen is drie dagen DA hel het wel waard.
Ik vind het zo zielig voor mijn arme ventje. We hebben hem pas 2 maanden en hij is ondertussen al 6 keer naar de DA geweest, (waaronder een keer bloed prikken) en nu dit weer.