net trug van de dierenwinkel, en ik heb een keuze kunnen maken, normaal ben ik meer zo'n grote honden persoon,, maarja het is nu toch echt een chihuahua geworden,, een lief klein ventje.. maar nog geen naam.. hmmm nog ff over denken
hehe ach ja maakt niet uit, in nederland ishet zelfs verboden gloof ik om honden en katten in een dierenwinkel te verkopen,,,, maarja,, ik ben hier nog tot 9 januari dan gaat Buddy ( ja kep een naam) nee naar huis
kortharig! en een leuk kereltje is het,, vandaag voor het eerst aanb de riem gelopen,, naar het strand, is hier 4 minuten vandaan
het waaide alleen een beetje hard, hij waaide zowat van zn pootjes af haha we kwamen ook nog een stafford tegen, beetje snuffelen enzo toen die kleine van mij grommen! haha doe stafford rende zo weg!! ha ha dat was echt zo mooi!!
owja ben bezig met de fotos maar photobucket wil niet mee werken
hee, wat leuk ik heb er ook 2 hier rond lopen al zijn ze wel een stukje ouder (7 en9 jaar)URL=http://img132.imageshack.us/my.php?image=grootgrotergrootst1009056ix.jpg][/URL]
Iets gaat er niet goed volgens mij maar ik weet niet hoe ik het moet veranderen.