Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia schreef:dus jij beweert dat mijn kat vaak moet poepen, doordat hij goedkoop voer krijgt? Is dat dan ook slecht voor zijn darmen of verdere gezondheid?
Elles schreef:Goeie vraag
Onze jonge poes (6 maanden) laat al sinds we haar hebben (6 weken, uit het asiel) hele vieze windenWas later ook aan de diaree. We geven nu alleen brokjes, speciaal kitten-natvoer en verse gekookte kipfilet. Diaree is vrijwel over, alleen die winden..... *knijpt neus dicht*
samantha23 schreef:Elles schreef:Goeie vraag
Onze jonge poes (6 maanden) laat al sinds we haar hebben (6 weken, uit het asiel) hele vieze windenWas later ook aan de diaree. We geven nu alleen brokjes, speciaal kitten-natvoer en verse gekookte kipfilet. Diaree is vrijwel over, alleen die winden..... *knijpt neus dicht*
Goh komt me bekend voor.
Mijn kitten laat ook steeds winden. Ze is nu 4 maanden.
Ze krijgt vanaf het begin speciaal kittenvoer, en vlees of blikvoer krijgt ze bijna niet.
Maar ze blijft winden laten...
Volgens mij is het normaal bij kittens die winden of niet?
Navidad schreef:inderdaad bij kitten hoor ik het vaker, dat komt omdat die speciaal kitten voer krijgen (veel eiwitten en andere benodigde voedingstoffen) zitten in dat voer
juulx08 schreef:Ik geef mijn katten gourmet blikvoer en brokjes van whiskas of purina one en soms felix of gourmet. Dat is dus eigenlijk niet goed voor ze ofzo?
Navidad schreef : als ik dit zo hoor denk ik vaak aan supermarkt voer. ik werk zelf in een dieren zaak en krijg best veel van dit soort klachten binnen. dit komt door supermarkt voer. daar zit veel zout in vermengt met water en afval stoffen.
Schrik hier best wel van, en ik maar denken dat ik me katten goed(kwalitatief)te eten geef!