Anderhalfjaar geleden is mijn schoonvader overleden en sindsdien hebben mijn vriendje en ik zijn kat in huis.
De kat was bij mijn schoonvader altijd gewend de hele dag op schoot te zitten en dat zit er bij ons nou eenmaal niet in.
Sinds de kat bij ons in huis is pist ze het hele huis onder en ik ben onderhand een zenuweninzinking nabij door dat beest!
Al anderhalf jaar zeikt ze alles onder!
Mijn stoffen stoel heb ik al moeten vervangen voor een leren, kan niks op de eettafel laten liggen, pist op het aarecht!!!, in de hoek bij de buiten deur, achter de bank, op de bank, op kleding, tegen de kooi van mijn prairiehond......enz!
Mijn parketvloer is al op zoveel plekken opgezet door al het gezeik, mijn hele huis stinkt en ik vind het ronduit ranzig dat ze het zelfs op het aarecht doet!
Ze doet het ook rustig dagen niet hoor, maar zo ook wel dagen achter elkaar.
Ze is helemaal medisch nagekeken, enz maar niks mis met het beest.
Ook 3 schone kattebakken in huis, maar ze pist gewoon waar ze zin heeft.
Als ik haar opsluit doet ze het wel braaf op de bak (en als ik haar "loslaat" en even de kamer uitloop pist ze meteen weer in de kamer).
Ik begin dat rotbeest zo ontzettend zat te worden; verlies nog een keer mijn zelfbeheersing!
Heb alles al geprobeert om het op te lossen; folie, peper, schoonmaakmiddelen, speciaal middel van de DA, enz.
Eenige oplossing is haar opsluiten want dan doet ze het wel op de bak; maar ik kan een kat die altijd full-time aandacht is voor mijn gevoel gewoon niet de hele dag opsluiten.
Dan nog is het opsluiten een probleem, want waar sluit ik haar op?
Soms als ik haar helemaal zat ben sluit ik haar op in de gang; maar eigenlijk is dat de plek van een van mijn honden want die heeft zijn mand daar en wil daar gewoon liggen (met de deur open natuurlijk) en die is heel onrusitg als ie niet de gang in kan.
En de WC is te klein om haar in op te sluiten; ook geen fijn leven voor dat beest om de hele dag opgesloten te zitten op de toilet natuurlijk.
Weg kan zo ook absoluut niet want mijn vriend is oneindig aan haar gehecht omdat ze jaren van zijn vader is geweest......maar ik trek het rotbeest ook niet meer!
Ben echt in staat om dat beest nog eens zo hard te straffen dat ze nooit meer niks doet......