Ben me helemaal rot geschrokken vandaag...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSuup

Ben me helemaal rot geschrokken vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 16:46

Pfff, ik heb dus een tamme mus, Pukkie, en die vliegt de hele dag los in mn kamer want ik vind het zielig als ze de hele dag in een kooitje moet zitten, en snachts gaat ze in haar kooi, dan zet ik het raam open want dan kan snachts even lekker alles luchten, smorgens doe ik het raam weer dicht en de kooi weer open. Had me moeder me vandaag dus opgehaald van me stage, rijden we de straat in, zie ik dat mn raam OPEN staat!! Nou me hart zat in mn keel, ik keihard de auto uit gesprint, als een gek naar boven gerend, en wie begroet me met een vrolijk tjielpje als ik binnen kom....juist ja...Pukkie. Poehhhhhh wat ben ik geschrokken zeg heeft dat raam gewoon 7.5 uur open gestaan! Ja oke alles buiten mn kamer vind ze eng en daar gaat ze niet naartoe, maar toch weet ik veel ze kan zo wegvliegen met andere mussen (ook al heeft ze een hekel aan soortgenoten), nou ja, weet ik in ieder geval dat ze het fijn bij me heeft en dat ze bij me wil blijven

Faux

Re: Ben me helemaal rot geschrokken vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 16:52

pfoeh daar schrik je inderdaad ff van ja, gelukkig dat ze er nog was!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:36

pfoe daar schrik je erg van. Maar volgensmij houd dat beesje zoo vreselijk veel van jou dat hij geen eens weg zou willen vliegen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:16

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
Gelukkig dat Tjielpje niet weg was gegaan

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:22

jeetje ik zou ook schrikken!!! maja hij is schijnbaar goed opgevoed

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:23

Da's schrikken, maar ook wel weer ontzettend leuk dat ze nog op je zat te wachten!
Ik zou het toch zien als dat ze echt graag bij je wil blijven, anders was ze wel weggegaan

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:56

Jah das schrikken, ik had t een keer toen ik in mijn kamer kwam, kooi open, en 1 van de parkieten was gewoon helemaal pleite. De deur was dicht geweest en ik snapte dr geen drol van. Ik stilstaan en luisteren: ritsel ritsel... Parkiet in de prullenbak

Lijkt me wel schattig trouwens een tam musje

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 19:24

Ja haha dat heb ik ook gehad Jallist, toen ik nog een ander musje aan het opvoeden was (is nu uitgezet bij de andere mussen op de manege) was ik die ook kwijt, ze was nog heel jong en kon nog helemaal niet goed vliegen, en ik overal zoeken maar niks gevonden, echt alles overhoop gehaald en maar roepen. En toen keek ik even gauw in de prul en wat zat daaaar, een klein jong musje die angstig omhoog zat te staren

@ Iris_panta, jaaaa ze is heel goed opgevoed, maar ze is wel een echte diva hoor, toen zij al wat ouder was en ik zat een ander musje te voeren werd ze helemaal boos en ging ze me aanvliegen, en toen ik klaar was met voeren deed ze alsof er niks aan de hand was, ik noem haar ook wel een B.W.A. oftewel BIRD WITH ADDITUDE.

@ Oscar, ja ik hoop ook dat ze graag bij me wil blijven

@ annepardoes, hoop ik ook

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 13:50

Snap dat je je rot schrok.
Wat ik mij dan afvraag, poept de mus dan niet je hele kamer onder? Beetje rare vraag, maar vraag het me echt af...

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 17:50

oh dat vragen wel meer mensen, ze doet het meeste in haar hok en soms ligt er wat op de grond, maar op mn bed computer tv enz doet ze het niet, en ik heb laminaat dus het is een kleine moeite om even met een wc papiertje de ongelukjes van de grond te vegen