Hij vind zichzelf ook net zo stoer

Donno samen met First du Cruz.

Wat vinden ze elkaar toch lief

En toen vond Donno het wel weer genoeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misz_Do schreef:leuke hond ! leuk met het paard samen
enne Astor_Lover.. je neemt zo'n hond omdat je de bek wel wat vind hebben ? je neemt een hond toch niet voor zn uiterlijk, weet je uberhaupt wel wat van het karakter van het ras dat je wil...
ik denk niet dat jij de geschikte baas bent voor zo'n hond.. door mensen die het uiterlijk zo leuk vinden hebben de echte liefhebbers altijd maar gezeur over het ras dat ze gevaarlijk zijn..
a.u.b. neem een poedel ofzo...
littleroosie schreef:Sando mede dankzij jou zijn we bij dit ras terecht gekomenIk had ze in je profiel zien staan toen was ik er helemaal weg van. En ook van een film zijn we verkocht aan dit ras.
Misz_Do schreef:leuke hond ! leuk met het paard samen
enne Astor_Lover.. je neemt zo'n hond omdat je de bek wel wat vind hebben ? je neemt een hond toch niet voor zn uiterlijk, weet je uberhaupt wel wat van het karakter van het ras dat je wil...
ik denk niet dat jij de geschikte baas bent voor zo'n hond.. door mensen die het uiterlijk zo leuk vinden hebben de echte liefhebbers altijd maar gezeur over het ras dat ze gevaarlijk zijn..
a.u.b. neem een poedel ofzo...
Sando schreef:littleroosie schreef:Sando mede dankzij jou zijn we bij dit ras terecht gekomenIk had ze in je profiel zien staan toen was ik er helemaal weg van. En ook van een film zijn we verkocht aan dit ras.