ik heb zelf nu ongeveer 2 jaar grasparkietjes en in al die tijd en ik wil ze zo graag tam hebben maar het lukt maar niet heeft iemand tips hoe ik ze op een rustige manier tam kan maken zodat ze vaker uit de kooi kunnen.
mijn tweede vraagd

wat heeft een grasparkietje nu echt allemaal nodig?
ik heb in de kooi vogelzand,voer(hebben ze speciaal voer nodig eigk want nu hebben ze gewoon van dat zaad spul)en water natuurlijk...
3de vraag

we willen ze graag in een voliere buitenhouden want ze zitten nu altijd binnen maar ik wil dat ze in het rond kunnen vliegen want daar zijn vogels namelijk voor,maar daar is het nu natuurlijk te koud voor als ze altjd binen hebben gezeten maar dan weet ik dat volgend jaar als ze volgende zomer dus wel nar buiten gaan en het begint dan weer winter te worden moeten ze dan naar binnen of moet ik de kooi winterklaar maken ofwat.en mijn 4de en laatste vraag

kennissen van mij heeft sinds pas sown lovebird en die heeft ze alleen zitten en ze wil er ene bij halen voor samen te zetten maar ze weet niet als ze nu een mannetje of een vouwtje heeft en kunne die altijd samen ook al weet j het geslacht niet

sorry voor de vele vragen