8 weken en dan.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dienetje

8 weken en dan.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 14:52

laat je merken dat je klaar bent om het nest te verlaten.
Dacht ons konijn vandaag.

Hij is via de achterkant van het hok eruit gesprongen denken we. En was op de parkeerplaats aan het wandelen. Toen wij eraan kwamen sprong die onder de schuur van de buren. Ik was me helemaal lam geschrokken heb de honden naar binnen gedaan en ben naar daar gelopen. dit was half 1.

Me zus even me moeder gebeld die zat op de spaardag, en we zouden even bellen als we hem hadden.

Ondertussen zat ik nog voor de schutting en kon precies in de gleuf onder de schuur kijken en me zusje stond tussen schuur en schutting. ik zat te piepen en me zusje zat in de aanslag. Uiteindelijk hield die het om kwart over 1 niet meer uit onder de schuur ( niet gek met al die spinnen brrr). Me zusje wou hem pakken maar daar had mevrouw geen zin in na nog een kwartier plannen bedenken ging ze op het randje van een emmer zitten die op de zij lag. Wij als een gek de emmer gekanteld en konijn gepakt.

De schrik zat er zowel bij mij als het konijn goed in. Het eerste wat ik dacht toen ik zag dat ze weg was. Was die is naar het parkje en allang dood gelukkig niet. En nu zit ze weer rustig in het hok. die ik nog extra heb omsingeld met aardbeien gaas. pfff schrik

Nouja we hebben hiervan geleerd dat het hok hoe nieuw het ook is niet goed is.

Moest het even kwijt.

Mlies

Re: 8 weken en dan.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:09

Gut dan schrik je ook

Ik heb sinds kort ook een jong konijntje, en de eerst nacht [toen had ik nog goed hok] was ie ook ontsnapt, in de garage gelukkig, maar je schrikt je dood als het hokje leeg is

Gelukkig zit ie weer veilig in z'n hokje

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 23:16

mijn konijn is ook een keer ontsnapt, niet meer teruggekomen

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 11:46

hasten schreef:
mijn konijn is ook een keer ontsnapt, niet meer teruggekomen

Dat was ook het eerste waar ik bang voor was. Maar als me pa weer thuis is gaan we weer ander gaas kopen en hoger maken want ze sprongen eruit en het aardbeien gaas wat er nu op ligt is een beetje heel erg teer. Dus vanaf volgende week is het hok weer nieuw. Net 3 maanden oud en ziet eruit als een hok van 20 jaar ofzo.

Maar vanochtend was die dus bijna weer weg.